Η Advertising Association παρουσιάζει μια νέα πρωτοβουλία, με στόχο να φέρει την αλλαγή και τη βελτίωση του black representation στον χώρο της διαφήμισης, τόσο μπροστά όσο και πίσω από την κάμερα. Η νέα συμμαχία για τον σκοπό αυτό, με την ονομασία BRiM (Black Representation in Marketing), υποστηρίζεται από διαφημιζομένους, agency partners, ηγετικά μέλη του black community και diversity, equity and inclusion experts.

Η πρωτοβουλία θα παρέχει ένα σχετικό πλαίσιο για αλλαγή, διαθέσιμο δωρεάν σε όλες τις εταιρείες του χώρου μέσω της ιστοσελίδας της. Στην κατευθυντήρια ομάδα της BRiM, συμπεριλαμβάνονται οι BrainLabs, Deloitte, Dentsu, Droga5, Facebook, Omnicom Media Group, PepsiCo, Publicis, Shell, TUI Group, Unilever, Universal Pictures, VCCP και Wunderman Thompson.

Ο Julian Douglas, Chairman VCCP, IPA President και  Advisory Board Chair της BRiM, αναφέρει: «Πρέπει να γίνει πολύ δουλειά για το θέμα του black representation στο marketing: στην οθόνη, στην παραγωγή, στα agencies και στους διαφημιζόμενους. Το BRiM θα συνεχίσει να επισημαίνει τη σημαντικότητα του θέματος και να βοηθά στην επιτάχυνση της προόδου». (Πηγή: Campaign)