Αναζητώντας το νόημα της επιτυχίας η μάρκα ανακάλυψε μια καινούργια τάση, που έλεγε ότι για τον άνθρωπο στην αυγή του 21ου αιώνα, η έννοια της επιτυχίας δεν αφορούσε τόσο στη συγκέντρωση υλικού πλούτου και στο επιδεικτικό μοστράρισμα συμβόλων κύρους –όπως συνέβαινε τις δύο προηγούμενες δεκαετίες-, αλλά σε μια διαρκή αναζήτηση και προσπάθεια αυτο-βελτίωσης, στη δυνατότητα υπερπήδησης εμποδίων στη δύσκολη διαδρομή που λέγεται ζωή. Η έννοια του αγώνα και της προσωπικής προόδου είχε μόλις μπει στο τραπέζι του σύγχρονου marketing.

Με αρκετή δημιουργικότητα, η BBH ενσάρκωσε το πολύτιμο insight στο μήνυμα «Keep Walking» και οδήγησε τη μάρκα σε μια 15ετή πορεία από μεγαλειώδεις καμπάνιες, μέσα από τις οποίες αναγνώριζε την αξία της σκληρής προσωπικής προσπάθειας. Από το επικό μονοπλάνο των 6 λεπτών που αφηγείται την ιστορία του ίδιου του Alexander Walker, ως την καμπάνια «Walk with Giants», η μάρκα έχτιζε σταθερά και με επιτυχία πάνω στην άποψη ότι όλοι μας, κάθε άνθρωπος, είμαστε μία εν δυνάμει επιτυχία σε εξέλιξη και ότι ο καθένας μπορεί να φιλοδοξεί ότι θα πετύχει στη ζωή του κάτι καλύτερο.

Πολύ πρόσφατα, το Johnnie Walker παρουσίασε τη νέα του επικοινωνιακή πλατφόρμα «Joy will take you further». Η σκληρή προσωπική προσπάθεια, το ταξίδι προς την επιτυχία και η αξία του να μην εγκαταλείπεις τον αγώνα, έρχεται να συνδεθεί πλέον με την ανάγκη άντλησης χαράς και ευχαρίστησης μέσα από την προσπάθεια. Αν το ευχαριστηθείς, αν περάσεις καλά, τότε σίγουρα θα πετύχεις περισσότερα…

Το Johnnie Walker δεν είναι η μόνη μάρκα που επιχειρεί να συνδεθεί με την έννοια της «ευτυχίας». Και άλλα, ηγετικά στις κατηγορίες τους brands έχουν ήδη διερευνήσει αυτά τα νερά, όπως η Coca-Cola για παράδειγμα, με την πλατφόρμα της «Happiness». Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα «The Pursuit of Happiness» της ZenithOptimedia, οι μάρκες οι οποίες μπορούν να γίνουν συνοδοιπόροι των καταναλωτών –και κυρίως των millennials- στην αναζήτηση της ευτυχίας, έχουν μια σημαντική ευκαιρία να διασφαλίσουν μακροχρόνιες και κερδοφόρες σχέσεις μαζί τους. Αρκεί να κατανοήσουν σωστά τι εννοούν σήμερα οι άνθρωποι όταν μιλούν για ευτυχία…

Ο κόσμος του marketing βρίσκεται για άλλη μια φορά, μπροστά σε μια νέα, παγκόσμια τάση που αναδύεται. Το ταξίδι των ηγετικών μαρκών σε αυτή έχει ήδη αρχίσει και όλες οι ενδείξεις συνηγορούν στο ότι θα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον…