Πολυτελής έκδοση για τα ελληνικά και διεθνή brands που στηρίζουν την ελληνική κοινωνία και οικονομία

Η συζήτηση περί ελληνικότητας και όσων δικαιούνται να την επικαλούνται έχει προκαλέσει διαφωνίες και εντάσεις στο ελληνικό επιχειρείν. Το Marketing Week με τη νέα ειδική premium έκδοση «Brands 4 Greece» που ετοιμάζει περί το τέλος Νοεμβρίου, επιχειρεί να βάλει τέλος σε αυτές, δίνοντας την ευκαιρία στις εταιρείες που πιστεύουν ότι δικαιούνται να την επικαλούνται, να το αποδείξουν…εντύπως. Αφού καταγράφει τον επικρατέστερο ορισμό για την έννοια «ελληνικότητα», η έκδοση δημιουργεί στις σελίδες της ένα «πανόραμα» των brands, των εταιρειών και των ανθρώπων τους που άμεσα ή έμμεσα την υπηρετούν.

Στην έκδοση «Brands 4 Greece» καταγράφονται η φιλοσοφία, η δράση και οι ενέργειες που έχουν υλοποιήσει τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες προς αυτή την κατεύθυνση. Έτσι, το «Brands 4 Greece» αναδεικνύει την ελληνικότητα ως μια από τις πλέον σημαντικές παραμέτρους που πρέπει να αξιοποιούν εταιρείες και brands ώστε από τη μια να αντιπαρέλθουν τους κλυδωνισμούς της κρίσης και από την άλλη να βάλουν το δικό τους λιθαράκι στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας.

Το ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της έκδοσης είναι ότι για πρώτη φορά θα βρεθούν συγκεντρωμένα brands, υπηρεσίες, εταιρείες και στελέχη, που έκαναν σημαία την ελληνικότητα τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται για έκδοση –σταθμό, που σε βάθος χρόνου θα αποτελέσει βασικό κομμάτι της ιστορίας του ελληνικού επιχειρείν στα χρόνια της κρίσης. Θα διανεμηθεί μαζί με το Marketing Week, καθώς και σε συνέδρια που θα διοργανώσει το περιοδικό τους επόμενους μήνες.