Η δημιουργία ενός συναρπαστικού brand με ουσία δεν είναι εύκολη δουλειά. Το brand building χρειάζεται να εμπλέκει τον πελάτη όσο περισσότερο γίνεται. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί μια εταιρεία να αποφασίσει από μόνη της τι έχει νόημα για το κοινό. Η νοηματοδότηση του brand δεν είναι μονόδρομη».

Ο Consumer Psychology Expert Matt Johnson μιλά στο τρέχον τεύχος του Marketing Week και καθοδηγεί τους marketers στο ταξίδι του brand building, με οδηγό βασικές αρχές της ανθρώπινης ψυχολογίας. Υποστηρίζει ότι το branding είναι μια βαθιά ανθρώπινη υπόθεση, αναφέρεται στην έννοια της «ζεστασιάς» ως ένα ζωτικής σημασίας γνώρισμα του brand personality, μοιράζεται χρήσιμες συμβουλές και tips, καθώς και τα do’s και don’ts όσον αφορά το purpose. Παράλληλα, μας φανερώνει τη #1 συμβουλή του σε όλους τους marketers εκεί έξω, για future-proofed brands.

Στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, θα βρείτε επίσης και πληροφορίες για τον νέο οδηγό data ethics που εξέδωσε πρόσφατα η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA). Ενδεικτικά, έρευνα της WFA διαπίστωσε ότι ενώ οι CMOs είναι πρόθυμοι να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες των καταναλωτών και των ρυθμιστικών αρχών σχετικά με το data based marketing, η πολυπλοκότητα των δεδομένων αλλά και του ψηφιακού οικοσυστήματος καθιστούν δύσκολο τον εντοπισμό των πρακτικών μέτρων που χρειάζεται να λάβουν.

Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ενώ η μεγάλη πλειοψηφία των CMOs (92%) σε πολυεθνικές εταιρείες θέτουν ως προτεραιότητα την ηθική προσέγγιση στη χρήση των δεδομένων, οι μισοί (50%) δεν γνωρίζουν τι αυτή προϋποθέτει όσον αφορά τις διαδικασίες και τις πρακτικές που πρέπει να εφαρμόσουν, τόσο εσωτερικά όσο και κατά μήκος της marketing αλυσίδας. Όπως φαίνεται, τα data ethics θα μας απασχολούν για αρκετό καιρό ακόμα…