Το νέο κίνημα των «Homies», παρέα με την Fix Άνευ, πρωταγωνίστησαν σε μία branded content ενέργεια που σχεδίασε και υλοποίησε η DPG Digital Media, και μύησε το κοινό σε όλα εκείνα τα «άνευ» που κάποιες φορές είναι καλύτερα από τα «με».
Mε τίτλο «Άνευ… η νέα τάση των Homies» και όχημα το γυναικείο site Queen.gr, η DPG με την υποστήριξη της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και σε συνεργασία με την UΜ, δημιούργησε μία σειρά videos, native άρθρων, Instagram polls και Facebook memes, με στόχο να παροτρύνει τους αναγνώστες να συμμετέχουν στο κίνημα των Homies: να δοκιμάσουν και να εντάξουν στη ζωή τους συνήθειες που θα κρατήσουν άνευ αμφιβολίας, όπως να μαγειρέψουν άνευ συνταγής, να βγουν άνευ makeup, αναδεικνύοντας και το motto της καμπάνιας της Fix Άνευ «γιατί στη ζωή κάποια “άνευ” είναι καλύτερα από αρκετά με».
Η ενέργεια παρέμεινε στον αέρα για έναν μήνα, επικοινωνήθηκε με branded promo boxes από τις κεντρικές σελίδες των Queen.gr, Newsbomb.gr, Mothersblog.gr, Ratpack.gr και Gossip-tv.gr, ενώ παράλληλα υποστηρίχθηκε μέσα από social media campaign σε Facebook και Instagram.