Αξιοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, από Initiative και Unilever.

Σε ένα νέο διαφημιστικό format για το open web μετατρέπει η Verizon Media τα Brand Stories, το δημοφιλές format των social media. Το νέο αυτό ad format αξιοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Initiative και την Unilever, στο πλαίσιο digital καμπάνιας για το αποσμητικό Dove. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από τα ψηφιακά κανάλια και πλατφόρμες της Verizon Media, καθώς και σε δημοφιλή ελληνικά websites, η Verizon δίνει τη δυνατότητα στα brands να μεταμορφώσουν τα Brand Stories σε μια διαδραστική εμπειρία για τον χρήστη. Τα brands μπορούν να ενσωματώσουν απεριόριστα visual elements (video, polls, quizzes, forms, shoppable tags κ.ά.) και να μοιραστούν με τους χρήστες την ιστορία τους ενισχύοντας την εμπειρία θέασης και το engagement. Η καμπάνια υλοποιείται από την Acrossmedia241 (αποκλειστικό συνεργάτη της Verizon Media σε Ελλάδα & Κύπρο).