Καθώς τα έσοδα από τις διαφημίσεις μειώνονται και οι διαφημιζόμενοι επιλέγουν την πόρτα της εξόδου, το Twitter προχωρά σε συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας διαφημίσεων, DoubleVerify και Integral Ad Science (IAS). Στόχος της συνεργασίας είναι να λαμβάνουν οι διαφημιζόμενοι ενημέρωση για το εάν η διαφήμισή τους περιβάλλεται από ακατάλληλο περιεχόμενο.
Το πρόγραμμα, το οποίο είναι αρχικά διαθέσιμο για τις διαφημιστικές καμπάνιες που «τρέχουν» στις ΗΠΑ, θα επιτρέπει στα brands να αναλύουν το περιεχόμενο που γειτνιάζει —κυρίως τα tweets πάνω και κάτω— με όλους τους τύπους διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των προωθούμενων tweets. Το Twitter υποστηρίζει ότι τα brands, που «τρέχουν» τις καμπάνιες τους στην πλατφόρμα, θα λαμβάνουν πληροφορίες για το είδος των tweets που εμφανίζονται γύρω από μια διαφήμιση και τον λόγο που γίνεται αυτό.
Οι εταιρείες μπορούν επίσης, να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία ελέγχου γειτνίασης του Twitter για να προσαρμόσουν την καμπάνια τους χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά ως φίλτρα. Οι DoubleVerify και η IAS επεσήμαναν ότι οι λύσεις σάρωσης των tweets θα καλύπτουν το timeline και αργότερα, θα επεκταθούν στα προφίλ και τις αναζητήσεις. Επιπλέον, εκτός από την αντιμετώπιση των σχετικών με το brand safety θεμάτων, το νέο σύστημα θα παρέχει αξιολογήσεις σχετικά με το suitability.
(Πηγή: TechCrunch)