Lego και GroupM θα αναπτύξουν το νέο πλαίσιο βέλτιστων πρακτικών στο Brand Safety Conference της 19ης Μαρτίου

Πολλά έχουν αλλάξει στη θεώρηση των διαφημιζομένων και των agencies στον χειρισμό του Brand Safety -ίσως όμως η σημαντικότερη μεταβολή εντοπίζεται στη μεταμόρφωσή του από δυνητική απειλή για τη μάρκα σε σημαντική ευκαιρία για αποτελεσματική επικοινωνία. Γιατί περί αυτού πρόκειται, όταν το πλαίσιο πρακτικών μετατοπίζεται από μονοδιάστατες (και πιθανόν πρόχειρες) προσεγγίσεις, προς λύσεις που επανορίζουν την ποιότητα του περιεχομένου ως διαφημιστικού περιβάλλοντος, χρησιμοποιώντας εργαλεία που διασφαλίζουν τη διαφάνεια, τη πιστοποίηση και τη διαρκή βελτιστοποίηση.

Στο Brand Safety Conference που διοργανώνει το Marketing Week στις 19 Μαρτίου, θα τοποθετηθούν επί του θέματος, μεταξύ άλλων ομιλητών, ο Κωνσταντίνος Σύρμος, Global Marketing Director της Lego και ο Stevan Randjelovic, επικεφαλής Brand Safety και Digital Risk του GroupM για την Ευρώπη και τη Μ. Ανατολή. Παράλληλα, θα αναφερθούν στις νέες σχετικές υπηρεσίες που τα brands λαμβάνουν ή προσδοκούν από τα agencies, ενώ θα αναφερθούν και σε αναδυόμενους δείκτες αποτελεσματικότητας, ειδικά στα επερχόμενα σύνθετα οικοσυστήματα των apps και της connected TV.