Ανώτατα στελέχη συζητούν τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς στο Brand Safety Conference

Ως διεθνής τάση στο οικοσύστημα της ψηφιακής επικοινωνίας, το Brand Safety απασχολεί και την ελληνική αγορά δημιουργώντας νέα δεδομένα και εισάγοντας νέες πρακτικές. Έτσι, κατά τη διάρκεια του Brand Safety Conference της 19ης Μαρτίου, θα πραγματοποιηθεί συζήτηση πάνελ που θα εστιάσει σε σειρά σημαντικών ζητημάτων όπως τον βαθμό υιοθέτησης πρακτικών Brand Safety στην εγχώρια αγορά, την ετοιμότητα των διαφορετικών εμπλεκομένων (brands-agencies-ad tech providers-publishers), τη διαθεσιμότητα εργαλείων και λύσεων αλλά και πιθανά νέα μοντέλα συνεργασίας και ΚΡΙs, ενώ θα κατατεθούν εκτιμήσεις για τους επόμενους 12 μήνες. Στη συζήτηση θα συμμετάσχουν οι: Βάσω Μαργέλου (Media & Budgeting Senior Manager / Fixed & Mobile, Cosmote), Ντομινίκ Μίκαιτς (Chief Operating Officer, Mediabrands Greece), Ειρήνη Σαχά (founder & CEO, Αcrossmedia241) και Τίνα Φερεντίνου (Chief Commercial Officer, DPG Digital Media). Περισσότερες πληροφορίες στο www.brandsafety.gr.