Στο ερώτημα, εάν τελικά το marketing μπορεί να γίνει δύναμη για μια θετική αλλαγή, κλήθηκαν να απαντήσουν κορυφαία στελέχη του κλάδου, στο πλαίσιο του live webinar που διοργάνωσε, χθες, Πέμπτη, 18 Μαρτίου, η World Federation of Advertisers (WFA) με τίτλο #BuildBackBetter. Η θεματολογία της εκδήλωσης περιστράφηκε γύρω από τη βιωσιμότητα και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί το marketing να συμβάλλει θετικά για την επίτευξή της.
Η εκδήλωση περιλάμβανε πάνελ με τη συμμετοχή των Patricia Corsi, Global Chief Marketing & Digital Officer, Bayer, Rupen Desai, CMO, Dole, Stephen Kehoe, President & CEO, Asia-Pacific, Edelman, και Helena Laurent, Director General, Consumers International, οι οποίοι, καθένας με τον δικό του τρόπο, απάντησαν θετικά μεν στο κεντρικό ερώτημα, ωστόσο σημείωσαν ότι μπορεί να πραγματοποιηθεί υπό προϋποθέσεις. Συγκεκριμένα, ανέφεραν ότι τα τμήματα marketing και τα brands οφείλουν να αντιμετωπίζουν με ειλικρίνεια και αυθεντικότητα τους λόγους για τους οποίους υλοποιούν τα προγράμματα ΕΚΕ τους, να καταφέρουν να ξεφύγουν από τον «μικρόκοσμο» των εταιρειών τους και να συνενωθούν για έναν μεγαλύτερο σκοπό, να επενδύουν στην σχεδιασμό στρατηγικής βασισμένης στο purpose τους, αλλά και να προχωρούν σε «ασυνήθιστες», όπως χαρακτηρίστηκαν, συνεργασίες, τόσο σε εθνικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο, με οδηγό την επίτευξη των Sustainable Development Goals που έχουν θέσει.