Αυτό το καλοκαίρι, το ουίσκι Johnnie Walker προσκαλεί τους καταναλωτές στην πρωτεύουσα της Σκωτίας, στο πολυαναμενόμενο brand experience κέντρο επισκεπτών του, μια επένδυση της Diageo ύψους 210 εκατ. δολαρίων. Στο συνολικά 8 ορόφων κέντρο, το οποίο βρίσκεται στα τελευταία στάδια ολοκλήρωσης, το brand θα υποδέχεται νέους αλλά και παλιούς fans του ουίσκι για να δοκιμάσουν τα προϊόντα του, και όχι μόνο. Γνωστή και ως Johnnie Walker Princes Street, η συγκεκριμένη εμπειρία αποτελεί μια μακροπρόθεσμη επένδυση εκ μέρους του brand, το οποίο εκτιμά ότι οι επισκέπτες θα χρειάζονται δύο ή τρεις ώρες για να εξερευνήσουν το κέντρο.

Ο Alan McGarrie, Brand Home and Retail Marketing Manager του Johnnie Walker, ανέφερε σχετικά: «Κοιτάμε μπροστά για τα επόμενα 200 χρόνια και για το πώς θα αναβαθμίσουμε την εμπειρία του brand μέσα από νέους τρόπους». Το Johnnie Walker Princes Street δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την BRC Imagination Arts, η οποία έχει σχεδιάσει μεταξύ άλλων και τα Guinness Storehouse και Kennedy Space Center της NASA.

(Πηγή: Adweek)