Νέες τάσεις αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται πια για προσφορές. Σύμφωνα με πρόσφατη πολυσυμμετοχική έρευνα της εταιρείας Braincandy, σήμερα ο καταναλωτής, στις περισσότερες περιπτώσεις, θεωρεί δεδομένες τις προσφορές με αποτέλεσμα η διαφοροποίηση να μεταφέρεται σε άλλες διαστάσεις όπως η ποιότητα ή η ευκολία. Στο πλαίσιο της ίδιας έρευνας, οι καταναλωτές αξιολόγησαν την εικόνα των βασικών αλυσίδων super market με έμφαση στο συναίσθημα.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της Braincandy, ο ΑΒ Βασιλόπουλος διατηρεί την πολύ καλή εικόνα και παραμένει ηγέτης της αναγνωρισιμότητας, ο Σκλαβενίτης κερδίζει έδαφος στην καρδιά των καταναλωτών, Μασούτης και My Market παρουσιάζουν σημαντική βελτίωση στην εικόνα τους, ενώ τα Carrefour-Μαρινόπουλος συγκεντρώνουν τα περισσότερα αρνητικά συναισθήματα. Η έρευνα έτρεξε για δεύτερη συνεχή χρονιά με τη συμμετοχή μεγάλων FMCG εταιρειών και λιανεμπόρων. Το επόμενο κύμα αναμένεται να τρέξει τον Οκτώβριο του 2016.