Πρόσφατο και πιο χαρακτηριστικό επεισόδιο αποτελεί η άρνηση του ομίλου WPP να συμμετάσχει σε οποιοδήποτε media spec επιβλέπεται από την Accenture, αρχής γενομένης από το 2020, σύμφωνα με εσωτερική πληροφορία που φαίνεται να έχει στη διάθεσή του το Digiday. Στέλεχος της διαφήμισης που συνεργάζεται στενά με την GroupM του WPP, ανέφερε ότι το WPP έχει ήδη απειλήσει να μην αποκαλύψει σε ελεγκτές της Accenture δεδομένα που αφορούν σε κόστη και ποιοτικές παραμέτρους διαγωνιστικών διαδικασιών στις οποίες έχει συμμετάσχει και οι οποίες επιβλέπονται από την Accenture.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το WPP θεωρεί ότι η Accenture θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες αυτές για δικό της όφελος, ανταγωνιζόμενη τις τιμές του WPP σε άλλα specs. «Το θέμα αφορά στην Accenture Interactive η οποία λειτουργεί τόσο ως auditor όσο και ως ένα είδος media agency, προτείνοντας στους διαφημιζόμενους να τους βοηθήσει στην προσπάθειά τους να φέρουν in-house το κομμάτι του ad tech», ανέφερε το ίδιο στέλεχος. Το Digiday υπογραμμίζει ότι τόσο το WPP όσο και η Accenture, αρνήθηκαν να σχολιάσουν.