Για μία ακόμη χρονιά, η Boussias Communications συμμετείχε ενεργά στις δράσεις της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η Boussias Communications συμμετείχε και φέτος, με μεγάλη επιτυχία, στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ), υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Από τις 05 έως και τις 10 Οκτωβρίου, η εταιρεία γιόρτασε την εξυπηρέτηση πελατών με βασικό motto “Καμία απόσταση δεν μας κρατάει μακριά!”.

Τα 142 στελέχη της εταιρείας «συναντήθηκαν» online και έλαβαν μέρος σε ένα διαδραστικό κουίζ γνώσεων και ταχύτητας. Ως «έπαθλο» για το υψηλότερο σκορ, είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα από τα 8 μέλη του management team που ήταν συγκεντρωμένα με φυσική παρουσία στο Αμφιθέατρο OTE Academy, για να τους εκπροσωπήσει σε ένα τελικό διαγωνισμό διασκεδαστικών προκλήσεων!

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η HR Director της εταιρείας, κα. Αντωνία Κατσουλιέρη:

“Η φετινή ιδιαίτερη συγκυρία, δεν μας εμπόδισε να λάβουμε μέρος στις δράσεις της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών. Ξεπερνώντας την αδυναμία της συμμετοχής με φυσική παρουσία, ήρθαμε κοντά με έναν διαφορετικό τρόπο, χρησιμοποιώντας τη δύναμη της τεχνολογίας! Άφθονο γέλιο, συμμετοχή αλλά και πολλή ουσία ήταν το αποτέλεσμα σε μια εταιρική υβριδική εκδήλωση της Boussias Communications, η οποία απέδειξε ακόμα μια φορά ότι… καμία απόσταση δεν μας κρατάει μακριά!”

Την εκτέλεση παραγωγής ανέλαβε και ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία η <Be in>.