Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα όσα είπε ο πολυβραβευμένος Marketer στην ημερίδα του ΕΙΜ με τίτλο "Win in Crisis"

Όπως τόνισε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, κύριοι άξονες επιτυχίας είναι σήμερα η διαφοροποίηση, η τοποθέτηση, η ηγεσία και το πάθος. Ο Bob Pritchard, επεσήμανε, ότι ακόμη και σε καταστάσεις παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, η επιχειρηματική επιτυχία οφείλεται σε ποσοστό 80% στην στρατηγική της επιχείρησης και μόνον 20% στις καταστάσεις ή τις συνθήκες που διέπουν την λειτουργία της. “Σε κάθε αγορά, σε κάθε επιχειρηματικό περιβάλλον, υπάρχουν ευκαιρίες και δυνατότητες, το θέμα είναι να μπορούν να τις αναγνωρίσουν οι marketers και είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να τις αξιοποιήσουν”. Κατά τον αυστραλό ειδικό, υπάρχουν δύο τρόποι αντιμετώπισης της κρίσης.

Εστιάζεις στο marketing και στην επιχείρηση, δηλαδή αύξηση των κερδών, μείωση του κόστους, εξεύρεση νέων πελατών. Ο πρόεδρος του ΕΙΜ Μάρκος Φραγκουλόπουλος στο σύντομο χαιρετισμό του ανέφερε εμφατικά πως το ΕΙΜ φιλοδοξεί μέσα από το νέο θεσμό των Marketing Matters να αναδείξει και να ενισχύσει το στρατηγικό ρόλο και τη σημασία του marketing στην επιτυχία μιας επιχείρησης. Στο δικό του χαιρετισμό, ο πρόεδρος. της ΕΕΔΕ Κων/νος Λαμπρινόπουλος τόνισε ότι το marketing μπορεί να κερδίζει ή να χάνει έδαφος σε μια εταιρεία, όμως σαν προσανατολισμός και σαν στρατηγική τοποθέτηση πρέπει να κυριαρχεί παντού, σε κάθε τμήμα.