H Black Friday 2021 ή η Lockdown Black Friday 2020 σημείωσε τις καλύτερες επιδόσεις; Απάντηση στο ερώτημα δίνουν τα τελευταία στοιχεία της BrandIndex από τη Focus Bari| YouGov.

Συγκρίνοντας τα φετινά με τα περσινά στοιχεία της BrandIndex για τον χώρο του λιανεμπορίου, διαπιστώνεται ότι οι αποκλειστικοί online retailers κέρδισαν έδαφος όλες τις περιόδους των lockdowns 2020-21 έναντι των μεγάλων omnichannel παικτών. Οι αμιγώς online παίκτες συστηματικά υπολείπονται – έστω και σε μικρό βαθμό – σε αντιλαμβανόμενη εικόνα ποιότητας προϊόντων αλλά και value for money.

Μόλις άνοιξαν τα καταστήματα, οι καταναλωτές επανήλθαν στις offline αγορές τους, κράτησαν όμως και την εναλλακτική του online shopping ή browsing, πράγμα που τη φετινή χρονιά, ειδικά τις παραμονές του Black Friday, έφερε την ομάδα των αποκλειστικών online retailers πολύ κοντά στους παραδοσιακούς omnichannel retailers σε περίσκεψη για επόμενες αγορές και σε αντιλαμβανόμενο value for money.