Με concept «Βρες τα είδη υπό εξαφάνιση!»
Είδη υπό εξαφάνιση» γίνονται τα είδη τεχνολογίας όταν η Black Friday έρχεται στον Γερμανό, σύμφωνα με τη νέα καμπάνια της αλυσίδας από την Ogilvy.

««Γιατί με τόσο σπάνιες τιμές είναι σίγουρο ότι θα εξαφανιστούν». Λίγες μέρες πριν την έναρξη της Black Friday, η τηλεόραση, το Facebook, το Instagram και το YouTube γέμισαν με εικόνες από ζούγκλες, βυθούς, Σαβάνα, δάση μπαμπού και πάγους. Σε αυτά τα περιβάλλοντα έκαναν την εμφάνισή τους τα σπάνια είδη: Smartphonus Ikonomikus, Smartwatchius Prosforus, Laptopus Hamilotimus και SmarTiVus Timokostus. Την υλοποίηση του project ανέλαβε η Foss Productions.