Για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις

H Mediacube παρουσιάζει το Black Friday 360cube, ένα ολοκληρωμένο marketing plan που δημιουργήθηκε από το R&D τμήμα της ως λύση για τις μεσαίες και μεγάλες e-commerce επιχειρήσεις την περίοδο της Black Friday. Το Black Friday 360cube αξιοποιεί όλα εκείνα τα digital κανάλια που θα πλαισιώσουν τις τέσσερις φάσεις μιας Black Friday strategy: Phase 1- Create Anticipation, Phase 2- Let the Sales Begin, Phase 3- Time of Truth, Phase 4- Late Bird. Κάθε φάση περιέχει εκείνα τα κανάλια που θα τη βοηθήσουν να πετύχει τον στόχο της στον βέλτιστο βαθμό.

Επιπρόσθετα, η στενή παρακολούθηση των εκάστοτε verticals με τη χρήση custom εργαλείου machine learning, που έχει αναπτύξει η Mediacube ειδικά για το συγκεκριμένο προϊόν, προσφέρει μια «deep dive ματιά» στον ανταγωνισμό σε πραγματικό χρόνο.