Ποια εξέλιξη στον τομέα των data θα είναι καθοριστική;
Big Data Analytics. Η σωστή χρήση των Big Data Analytics θα βοηθήσει τις εταιρείες να πάρουν τις σωστές αποφάσεις στον τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών. Σε μία εποχή που οι users αφήνουν όλο και πιο δύσκολα τα ίχνη τους στο digital περιβάλλον, η καταγραφή και η επεξεργασία των data από το σύνολο των «εργαλείων» μίας επιχείρησης θα βοηθήσει την επόμενη μέρα των brands. Από την προσέγγιση νέων πελάτων και την αποτελεσματική στόχευσή τους, τη διαμόρφωση τιμών σε προϊόντα αλλά και την ανάπτυξη / διαμόρφωση νέων προϊόντων μιας εταιρείας βασισμένη στα data που θα επεξεργαστεί μία εταιρεία από το experience του καταναλωτή με το brand. Βέβαια το σωστό data mining προϋποθέτει ότι οι εταιρείες θα επενδύσουν τόσο σε software, αλλά κυρίως σε έμψυχο υλικό.
Τι θα καθορίσει το μέλλον της σχέσης brands & social media;
Οι αληθινές σχέσεις με το κοινό. Personalized εμπειρίες με στοχευμένη one to one επικοινωνία με κάθε user χωριστά. Έχουμε «κακομάθει» τους καταναλωτές και πλέον δεν δέχονται τίποτα λιγότερο από μια προσωποποιημένη επικοινωνία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους, τη χρονική στιγμή που είναι έτοιμοι να μιλήσουν με το brand.
Από τι «κινδυνεύει» η διαφημιστική επένδυση στα ψηφιακά Μέσα;
Η κακή χρήση των μέσων, η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων και η παροχή υπηρεσιών από μη εξειδικευμένους προμηθευτές ήταν, είναι και θα είναι ο μεγάλος εχθρός των ψηφιακών Μέσων. Πρέπει όλοι να προστατέψουμε τον «χώρο». Τόσο τα agencies όσο και τα brands.
Ποιες γνώσεις οφείλουν να κατακτήσουν τα αυριανά στελέχη;
Πριν μιλήσουμε για γνώσεις, οφείλουμε να μιλήσουμε για το mindset που πρέπει να έχουμε όλοι. Σε ένα περιβάλλον που αλλάζει, οφείλουμε να ακολουθούμε τις εξελίξεις, να παρακολουθούμε σεμινάρια και trainings και κυρίως να επενδύουμε στο έμψυχο δυναμικό των εταιρειών. Ευτυχώς, η εποχή που ζούμε μας επιτρέπει να έχουμε εύκολα και από απόσταση πρόσβαση σε νέες τεχνολογίες και case studies. Επίσης, είναι σημαντικό ότι φορείς και ψηφιακές πλατφόρμες μοιράζονται γνώση και εξελίξεις σχεδόν δωρεάν.