Η BGM OMD σε συνεργασία με την PepsiCo Hellas «έτρεξαν» μέσω TikTok την 1η Brand Lift Study στην Ελλάδα. Η εκστρατεία που βασίστηκε η έρευνα, στόχευε στην ενημέρωση του κοινού για την έλευση των νέων Flamin’ Hot – Cheetos, Doritos και Ruffles.

Η ιδέα πίσω από το λανσάρισμα της μελέτης ήταν να κατανοηθεί καλύτερα η συμπεριφορά των χρηστών και πώς μπορούν τα Flamin’ Hot να εντυπωθούν στο κοινό του TikTok με αποτελεσματικό τρόπο. Η καμπάνια που δημιουργήθηκε έκανε χρήση του Reach & Frequency Buying Type με booked πρόβλεψη κοινού και συχνότητας 6 εβδομάδων.

Παράλληλα, χρησιμοποιήθηκαν Interactive Addons με στόχο την αύξηση του Engagement στο video.Όσον αφορά στα αποτελέσματα της έρευνας, οι απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις ξεπέρασαν κατά πολύ τα Global Benchmarks της κατηγορίας των Consumer Packaged Goods έως +72%. Η συνεργασία αυτή έδειξε ότι η χρήση δημοφιλών πλατφορμών, όπως το TikTok, συμβάλλει στην αναγνωρισιμότητα των brands, αλλά και στην πρόθεση αγοράς.