Νέο positioning της εταιρείας, με την αφορμή των 60 χρόνων της

Το νέο positioning εκφράζει την φιλοδοξία της εταιρείας μέσα από πρωτοποριακές ιδέες και προσήλωση στην επίτευξη αποτελεσμάτων, να αποτελέσει την κορυφαία εταιρεία επικοινωνίας στον κόσμο, ενώ παράλληλα παραμένει πιστή στην προσέγγιση Evidence-Based Communications. Υποστηρίζοντας το νέο της positioning, η Burson-Marsteller ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός  νέου διαδικτυακού τόπου www.burson-marsteller.com, όπου ένα νέο βίντεο (link) παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νόημα του positioning.

«Το Being More αποτελεί μέρος του DNA της Burson-Marsteller», δήλωσε ο Harold Burson, ιδρυτής και πρόεδρος της εταιρείας. «Παρόλο που το Being More μόλις πρόσφατα προτάθηκε ως η νούμερο ένα προτεραιότητα μας, αποτελεί ταυτόχρονα και την αναγνώριση του παρελθόντος μας, όπως επίσης και μια ακτίνα που μας καθοδηγεί προς ένα λαμπρό μέλλον». Στηρίζοντας και διαχέοντας το νέο της positioning, η εταιρεία τους επόμενους μήνες θα προχωρήσει σε σειρά νέων πρωτοβουλιών, όπως σειρά συναντήσεων ηγετικών προσωπικοτήτων (The Burson – Marsteller Conversations), πρόγραμμα εκπαίδευσης (Being More Global Employee Training), συγκρότηση παγκόσμιας ηγετικής ομάδας (Worldwide Strategic Leadership Team), κ.α.