Με νέα λανσαρίσματα και εξορθολογισμό δαπανών

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε πρόσφατα, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους για το 2013 διπλασιάστηκαν στα 2,2 εκατ. ευρώ και οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν σε 55 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μικρή μεταβολή σε σχέση με το 2012. Η βελτίωση προήλθε κατά κύριο λόγο, από τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου με νέα προϊόντα, τη σταθερή στρατηγική πωλήσεων με ετήσιο προωθητικό πλάνο και τον εξορθολογισμό των δαπανών. Για το 2013 η εταιρεία απέσπασε μερίδιο αγοράς 15,8% και ήρθε πρώτη σε πολλές κατηγορίες καλλυντικών και προϊόντων προσωπικής φροντίδας.

Ένα από τα σημεία έμφασης της στρατηγικής της Beiersdorf Hellas για το 2014, είναι και η ισχυροποίηση του brand Nivea. «Τα θετικά αποτελέσματα μας δίνουν το έναυσμα για να θέσουμε τον πήχη ακόμα ψηλότερα. Εντοπίζουμε τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που διευρύνουν την αγορά δημιουργώντας νέες κατηγορίες και αναδεικνύοντας την προϊοντική μας υπεροχή. Παράλληλα και με σύμμαχο τους εργαζομένους μας, αναπτυσσόμαστε παρουσιάζοντας συνεχώς καινοτόμα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών. Επιπλέον, συνεχίζουμε με επιτυχία τον εξορθολογισμό των δαπανών, με απτά αποτελέσματα στην κερδοφορία», δήλωσε σχετικά ο Νίκος Τσακαλάκης, Country Manager της Beiersdorf Hellas.