Στην υλοποίηση της ενέργειας ΕΚΕ «Φτου & βγαίνω» προχωρά η Beat στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Admine, η οποία επιμελήθηκε την επικοινωνιακή στρατηγική της και τη συγχρηματοδοτεί. Στο πλαίσιό της και με αφορμή το άνοιγμα της εστίασης, η Beat προσφέρει δωρεάν self-tests Covid-19, κάθε Παρασκευή βράδυ, στους Θεσσαλονικείς επιβάτες της, οι οποίοι θα την καλέσουν για την έξοδό τους.

Η πρωτοβουλία ξεκινά από σήμερα, 14 Μαΐου, και θα βρίσκεται σε ισχύ για συνολικά 4 εβδομάδες. «Είμαστε χαρούμενοι που, με το άνοιγμα της αγοράς, οργανώνουμε αυτήν την πρωτοβουλία για την πόλη», δήλωσε ο Βασίλης Ντάνιας, Γενικός Διευθυντής της Beat. «Στην Covid εποχή, οι κοινωνικές σχέσεις σφυρηλατούνται πλέον από την αίσθηση ασφάλειας», σημείωσε ο Τηλέμαχος Μαυράκης, CEO της Admine.