Η δημιουργική ομάδα της Bonjour-Design Consultants, με τον συντονισμό της Αναστασίας Λαμπροπούλου, ανέλαβε την μελέτη και τον σχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας για την επέτειο των 100 χρόνων του ΟΠΑ. Η απεικόνιση αναπτύχθηκε στον ίδιο εικαστικό κάναβο της κεντρικής ταυτότητας του πανεπιστημίου, ώστε να μπορεί ευέλικτα να προσαρμόζεται συμπληρωματικά, όπου χρειάζεται, ή να εφαρμόζεται εξ αρχής μόνη της.

Η BDC-Branding έχει μελετήσει και σχεδιάσει μια ποικιλία εφαρμογών της επετειακής ταυτότητας όπως αναμνηστικό μετάλλιο, επετειακό νόμισμα, έντυπα, banners, επετειακές εκδόσεις κ.ά. Παράλληλα, η Reason To Believe, με την ιδιότητα του χορηγού, επιμελήθηκε την ανάπτυξη του δημιουργικού υλικού για την επετειακή καμπάνια στα social media και στο site του ΟΠΑ.

Ο Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος, Managing Director της Reason To Believe, δήλωσε: «Ευχαριστούμε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε σε μια τόσο σημαντική στιγμή στην ιστορία του και ευχόμαστε ακόμη περισσότερες επιτυχίες στην πορεία του!».