Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σε συνεργασία με Facebook και Google

Στην εξ αποστάσεως κατάρτιση επενδύει η BBDO Worldwide, παρά την πανδημία, με στόχο, εκτός από την εκπαίδευση του προσωπικού της, την ενίσχυση του ηθικού του και την αύξηση του engagement. Tην περασμένη άνοιξη, το agency δημιούργησε το πρώτο του παγκόσμιο πρόγραμμα κατάρτισης και πιστοποίησης, σε συνεργασία με το Facebook και την Google. Συγκεκριμένα, το Facebook προσάρμοσε το πρόγραμμα κατάρτισης για τον διαφημιστικό κλάδο, Blueprint, σε ένα custom πρόγραμμα για το creative και το strategy της BBDO, με οκτώ ενότητες και μια τελική εξέταση, εστιασμένο στην ανάπτυξη καμπανιών στις πλατφόρμες της, την οποία πέρασαν ήδη πάνω από 1.000 εργαζόμενοι, λαμβάνοντας τη σχετική πιστοποίηση.

Η Google ανέπτυξε έξι virtual εκπαιδευτικά sessions για τη χρήση insights και analytics σε όλη τη διαδικασία creative planning, τα οποία ολοκλήρωσαν, μέχρι στιγμής, 3.000 εργαζόμενοι σε 80 γραφεία. Η συνεργασία με το Facebook και τη Google προέκυψε, σύμφωνα με τον Andrew Robertson, President και CEO της BBDO Worldwide, λόγω της διεθνούς εμβέλειάς τους, με στόχο να πραγματοποιηθεί το πρόγραμμα σε επίπεδο δικτύου, ώστε ο καθένας να έχει πρόσβαση σε αυτό, ακόμη και δουλεύοντας από το σπίτι.

(Πηγή: Campaign US)