Η BBDO υπογράφει τη νέα καμπάνια των Lay’s ρίγανη, σε YouTube, Facebook και Instagram. O Λεωνίδας Κουτσόπουλος και ο Χρήστος Μάστορας συναγωνίζονται ποιος είναι πιο κατάλληλος να μιλήσει για τη γεύση της ρίγανης, ενώ ξαφνικά εμφανίζεται και τρίτο πρόσωπο-κλειδί που φαίνεται να κερδίζει και τους δύο.
Σε τρία διαδοχικά σκετσάκια, και πολλά έξτρα digital υλικά, με χιούμορ και την ιδιαίτερη ενέργεια των πρωταγωνιστών, τα νέα Lay’s ρίγανη και η BBDΟ δημιουργούν μια engaging καμπάνια που καλεί τον κόσμο να διαλέξει τον καταλληλότερο ambassador. Η καμπάνια θα κορυφωθεί με online διαγωνισμό.