Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, και με βάση την κατηγοριοποίηση της Bari/Focus, το περιοδικό «Τηλεθεατής» είναι αυτό με τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα στα εβδομαδιαία περιοδικά, η οποία φθάνει τους 506.000 αναγνώστες. Πολύ ψηλά βρίσκεται και το «7 Μέρες TV», με 428.000 αναγνώστες. Όπως φαίνεται από τον σχετικό πίνακα, η κυριαρχία του γυναικείου κοινού είναι δεδομένη.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, βέβαια, έχει η ανάλυση των ηλικιακών γκρουπ που προτιμούν τον κάθε τίτλο. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το περιοδικό «Τηλεθεατής» έχει μεγαλύτερη διείσδυση στο κοινό 45-54, ενώ το «7 Μέρες ΤV» στο κοινό 35-44.

Στο ίδιο αυτό κοινό σημαντική διείσδυση έχει και το περιοδικό «Τηλεκοντρόλ». «Το Τηλέραμα» φαίνεται ότι διεισδύει περισσότερο στο κοινό 55-70, ενώ «Αθηνόραμα» και «Hello» έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό 25-34.

 Bari/Focus: Aναγνωσιμότητα μέσου τεύχους περιοδικών: Α 2012 – εβδομαδιαία περιοδικά

 Τίτλος  Α12  Άνδρες  Γυναίκες
 Τηλεθεατής  506  142  364
 7 Μέρες TV  428  137  290
 Τηλέραμα  272  69  203
 Hello  254  45  210
 Αθηνόραμα  137  58  79
 Τηλεκοντρόλ      101  34  67

 Πηγή: Βari/Focus, A 2012 (Σεπτέμβριος 2011 – Φεβρουάριος 2012)

 Βάση: Άνδρες/Γυναίκες, 13-70 ετών, σύνολο Ελλάδος, σε χιλιάδες αναγνώστες