Στο περιθώριο της τελετής απονομής είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον Μπάμπη Σγουρίδη, Marketing Manager της εταιρείας.

Marketing Week: Η ανάδειξη της εταιρείας σας σε Διαφημιζόμενο της Χρονιάς για το 2010 αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη για την αγορά. Ποια κατά τη γνώμη σας ήταν τα στοιχεία εκείνα που συνετέλεσαν σε αυτή σας τη διάκριση;

Μπάμπης Σγουρίδης: Το πάθος και η δημιουργικότητα είναι τα βασικά στοιχεία που διέπουν την κουλτούρα της Γρ. Σαράντης. Επιπλέον το μέγεθος και οι οργανωτικές δομές της εταιρείας, μας επιτρέπουν να επιτυγχάνουμε ένα μοναδικό συνδυασμό ευελιξίας και ταχύτητας, στοιχεία που όταν ενισχύονται από το υψηλό know how μας οδηγούν σε μεγάλες επιτυχίες και σε όλα τα επίπεδα.

Marketing Week: Η διάκριση αυτή στην παρούσα οικονομική συγκυρία αποκτά -κατά τη γνώμη μας- και σημειολογικό χαρακτήρα, αφού το να αναδεικνύεσαι διαφημιζόμενος της χρονιάς σε μια περίοδο που τα διαφημιστικά κονδύλια περιορίζονται δραστικά, δεν είναι μικρή υπόθεση. Θα ήθελα ένα σχόλιο.

Μπάμπης Σγουρίδης: Πρόκειται για μια περίτρανη απόδειξη ότι οι έξυπνες καινοτόμες ιδέες και η δημιουργικότητα είναι αυτές που κάνουν τη μεγάλη διαφορά όχι μόνο στην επικοινωνία, αλλά και γενικότερα στην ανάπτυξη των brands. Σαφώς και τα budget αποτελούν απαραίτητα εργαλεία, αλλά δεν είναι πάντα τα πιο σημαντικά.

Marketing Week: Σε μια τέτοια διάκριση, πάντα παίζει ρόλο και η χημεία που αναπτύσσεται με την «άλλη πλευρά», τη διαφημιστική εταιρεία. Υποθέτω ότι και η δική σας συνεργασία με την Bold Ogilvy θα είναι αρμονική. Πώς επιτυγχάνεται αυτό; Απαιτούνται υποχωρήσεις;

Μπάμπης Σγουρίδης: Το σημαντικό είναι ότι αισθανόμαστε την ομάδα της Bold Ogilvy στην «ίδια πλευρά» αφού μοιραζόμαστε τους ίδιους ακριβώς στόχους και επιδιώξεις. Σε αυτήν τη βάση δουλεύουμε όλα αυτά τα χρόνια έντονα και δημιουργικά. Γι’ αυτό έχουμε γνωρίσει και άλλες επιτυχίες όπως πέρυσι το τηλεοπτικό μας «Σπουργίτι» που διακρίθηκε στα Ermis Awards 2009, κερδίζοντας Ermis Production Award και Ermis Silver στην κατηγορία «Εταιρική Επικοινωνία».

Marketing Week: Ποια είναι η επόμενη μέρα για την εταιρεία σας, το 2011; Τι καινούργιο να αναμένουμε από εσάς; Τόσο σε επιχειρηματικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο στρατηγικής Μάρκετινγκ.

Μπάμπης Σγουρίδης: Όπως όλοι γνωρίζουμε, το 2011 αναμένεται να είναι μια δύσκολη χρόνια, αλλά στη Γρ. Σαράντης υπάρχει η εμπειρία και η διορατικότητα ώστε να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε διατηρώντας τις ηγετικές θέσεις που κατέχουμε σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλες στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη.