Ο Μπάμπης Φωτής, Γενικός Διευθυντής της Power Team, καθοδηγεί την εταιρεία από εκείνη την εποχή μέχρι σήμερα. Μιλήσαμε μαζί του για την πολύχρονη αυτή διαδρομή, τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η Power Team, αλλά και τον τρόπο που η τελευταία πέρασε ιδανικά στη νέα εποχή, προσφέροντας αυτό που έχουν σήμερα ανάγκη οι διαφημιζόμενοι περισσότερο από ποτέ: Αποτελέσματα.

Marketing Week: O χώρος του below-the-line έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω των νέων δυνατοτήτων που προσφέρει η τεχνολογία. Ποια είναι τα νέα δεδομένα και πώς έχει προσαρμοστεί η Power Team σε αυτά;
Μπάμπης Φωτής:
Ο χώρος του below-the-line έχει βελτιωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια και εξακολουθεί να βελτιώνεται περαιτέρω. Οι δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία έχουν βοηθήσει να αναπτυχθούν νέα εργαλεία και αυτά με τη σειρά τους τελειοποίησαν τεχνικές, μεθόδους και πρακτικές. Μέσω αυτών των δυνατοτήτων, κάθε προϊόν ή υπηρεσία έχει την ευκαιρία να έρθει σε άμεση επαφή με τον τελικό καταναλωτή και να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης για το ίδιο. Η Power Team παρακολουθεί στενά όλες τις νέες εφαρμογές και προσφέρει λύσεις για μια ολοκληρωμένη προωθητική καμπάνια. Η χρήση των νέων τεχνολογιών απαιτεί σωστή εφαρμογή και άψογο execution και αυτά με τη σειρά τους προϋποθέτουν ένα ολοκληρωμένο brief από τον πελάτη και μια ειλικρινή σχέση εμπιστοσύνης.

H κρίση μείωσε τα κονδύλια και οι marketers ζητούν πλέον περισσότερα αποτελέσματα από κάθε ευρώ που επενδύουν. Η Power Team γνωρίζω ότι έχει αναπτύξει ένα νέο μοντέλο απόδοσης, το οποίο απαντά ιδανικά σε αυτή την ανάγκη. Μιλήστε μας γι’ αυτό.
Πράγματι η κρίση έχει επιφέρει αλλαγές, ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που ο marketer έχει να διαχειρισθεί μικρότερο budget. Ανεξάρτητα όμως από το ποσό που μπορεί να διατεθεί, πρέπει να «απαντήσει» πλέον με μεγαλύτερη πειστικότητα και σιγουριά στο τι θα του επιστρέψει πίσω η συγκεκριμένη ενέργεια (ROI). Το αποτέλεσμα της κάθε μεμονωμένης προωθητικής καμπάνιας -σήμερα περισσότερο από ποτέ, θα πρέπει να είναι απόλυτα μετρήσιμο και να δικαιολογεί την όποια επένδυση. Στην Power Team έχουμε αναπτύξει ένα σύγχρονο εργαλείο προσέγγισης της αμοιβής μας, που έχει άμεση σχέση και εξάρτηση με το αποτέλεσμα της προώθησης που υλοποιούμε κάθε φορά. Δημιουργήσαμε μια data base με αποτελέσματα που έχουν προέλθει από προωθήσεις των τελευταίων χρόνων και οριοθετούμε από κοινού με τον πελάτη μας στόχους προσαρμοσμένους στη σημερινή πραγματικότητα, οι οποίοι καθορίζονται ανάλογα με τις ανάγκες και τα προβλήματα που παρουσιάζονται. Με αυτό τον τρόπο διαμορφώνουμε την αμοιβή μας με διττό τρόπο: μια minimum αμοιβή που εξασφαλίζει το βασικό κόστος της υλοποίησης και ένα μέρος της αμοιβής που επέρχεται από την επίτευξη των στόχων, αριθμητικών και ποιοτικών.

Η Power Team προσφέρει ευρεία γκάμα below-the-line υπηρεσιών, για τις οποίες θα ήθελα να μας πείτε δυο λόγια.
Η Power Team καλύπτει όλο το φάσμα της b-t-l επικοινωνίας και ουσιαστικά μπορεί να ικανοποιήσει οποιαδήποτε ανάγκη του τμήματος marketing ή πωλήσεων κάθε εταιρείας, Ανεξάρτητα από την επιλεγμένη μέθοδο και με το πόσο σύνθετη ή απλή είναι κάθε ενέργεια, το ζητούμενο είναι ότι πάντοτε πρέπει να εξάγεται το μεγαλύτερο αριθμητικά και το καλύτερο αισθητικά αποτέλεσμα για το προϊόν ή την υπηρεσία. Για να το πετύχουμε, λαμβάνουμε υπόψη μας τη στρατηγική του brand, τις πρόσφατες ενέργειες που προηγήθηκαν, καθώς και τους ειδικούς στόχους που έχουν τεθεί από τους ανθρώπους της εταιρείας.

Πέρα όμως από τις υπηρεσίες, κάθε εταιρεία έχει και τη δική της φιλοσοφία. Ποια είναι αυτή για την Power Team;
Από την ίδρυση της εταιρείας και έως σήμερα, ανεξάρτητα από την περίοδο της κρίσης, πάντα είχαμε ως φιλοσοφία τη μετατροπή της γνώσης σε αξία, μέσα από την αποτελεσματικότητα των ενεργειών και από την συνεργασία μας με τους πελάτες μας. Γύρω από αυτές τις αξίες έχουμε «χτίσει» όλα αυτά τα χρόνια και χάρις αυτών διατηρούμε το επίπεδο υπηρεσιών μας σε υψηλά επίπεδα. Ο πελάτης για εμάς είναι συνεργάτης και προσπαθούμε πάντοτε να εξασφαλίζουμε την καλύτερη επίδοση σε ότι έχουμε αναλάβει. Αυτό μας οδηγεί σε μια σύμπραξη μαζί του και μας βοήθησε στο να επινοήσουμε το σύστημα κοστολόγησης που σας ανέλυσα προηγουμένως, αφού επιζητούμε σε κάθε συνεργασία η αμοιβή μας να είναι συνάρτηση του αποτελέσματος και των προσδοκιών του πελάτη μας.