Απευθύνεται στους κορυφαίους «Pinners» και τους προσφέρει 500 δολ. εάν...

(Νέα Υόρκη) Αναγνώρισε τους πλέον δραστήριους χρήστες στο Pinterest, τους λεγόμενους «Pinners», και προσέφερε από 500 δολάρια στον καθένα ως έπαθλο εάν καταφέρουν να μην συνδεθούν για ένα ολόκληρο εικοσιτετράωρο, αλλά αντιθέτως βγουν έξω και επισκεφτούν μερικά από τα μέρη ή αγοράσουν κάποια από τα προϊόντα που έχουν κάνει pin.

Όπως ανέφερε η Lauren Ebner, Assistant Manager of Social Media στη Honda Motor Co, «είναι ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο site κοινωνικής δικτύωσης και πολύ δημιουργικό μέσο για εμάς. Μία ευκαιρία να προβάλλουμε με διαφορετικό τρόπο τα αυτοκίνητά μας».

Το Pinterest λανσαρίστηκε το Μάρτιο του 2010 και έφτασε τους 10 εκατ. μηνιαίους επισκέπτες ταχύτερα, τόσο από το Facebook όσο και το Twitter. Καμπάνιες και τάσεις γύρω από το εν λόγω Μέσο θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να μάθουν όλοι όσοι δώσουν το «παρών» στο Social Media Conference ’12, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Παρασκευή στο Δαΐς.