Ανάπτυξη 10,9% σε επίπεδο πωλήσεων παρουσίασε η εβδομάδα πριν το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή Μεγάλη Εβδομάδα, η οποία είχε παρουσιάσει πιο συγκρατημένη ανάπτυξη 5,5%, αναφέρει έρευνα της Nielsen IQ. Η αύξηση οδηγείται κυρίως από τις κατηγορίες τροφίμων & ποτών, καθώς και από τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα. Τα μεγάλα super market συνεισέφεραν περισσότερο στην ανάπτυξη και ακολουθούν τα hyper-market, εικόνα αντίστροφη την περσινή περίοδο. Σε γεωγραφικό επίπεδο τους πιο υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης παρουσίασαν η Πελοπόννησος με 18,3%, η Κεντρική Ελλάδα με 16,8% και η Κρήτη με 10,2%.

Σε επίπεδο κατηγοριών, παρατηρείται μια πιο εξωστρεφής διάθεση των καταναλωτών με προϊόντα, όπως αποσμητικά (2021 vs. 2020: +41,1%), αφρόλουτρα (2021 vs. 2020: +17,6%), και προϊόντα styling για τα μαλλιά (2021 vs. 2020: +44,1%). Επιπλέον, οι Έλληνες καταναλωτές μετρίασαν την κατανάλωση ορισμένων κατηγοριών καθαρισμού, για παράδειγμα των καθαριστικών σπιτιού (2021 vs. 2020: -1,9%) και πατώματος (2021 vs. 2020: +0,1%), ενώ αύξησαν τη χρήση αλκοολούχων ποτών, όπως ουίσκι (+81,9%), μπίρες (+40,6%) και κρασιά (+22,4%). Συνολικά, για το πρώτο 4μηνο του έτους, η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου αυξήθηκε κατά 2,1% (στοιχεία YTD έως 2 Μάϊου 2021), σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους κατά 1,7%.