Στο Δαΐς, στις 7.30 μ.μ.

Οι διαγωνιζόμενοι κλήθηκαν να δημιουργήσουν για το project «This is my Athens» του Δήμου Αθηναίων που έχει ως στόχο την ανάδειξη της Αθήνας σε ισχυρή ευρωπαϊκή μητρόπολη και ανταγωνιστικό τουριστικό προορισμό. Συγκεκριμένα, οι young lions κλήθηκαν να δημιουργήσουν επικοινωνία που θα ευαισθητοποιήσει τους κατοίκους της πόλης και θα τους παρακινήσει να συμμετάσχουν στη δημιουργία τράπεζας εμπειριών για την Αθήνα, που θα ονομάζεται «My Athens experiences», ανεβάζοντας τις εμπειρίες τους στο site www.thisisathens.org.

Η τελετή απονομής του διαγωνισμού αποτελεί κάθε χρόνο ένα «must attend» event για όλη τη διαφημιστική αγορά. Με happenings και ενέργειες που ανεβάζουν το ρυθμό και με τη ζωντάνια και το κέφι του νεανικού κοινού, η εκδήλωση ολοκληρώνεται με πάρτι που κρατάει μέχρι αργά το βράδυ. Παράλληλα, οι διαφημιστικές εταιρείες έχουν την ευκαιρία να «καμαρώσουν» τα νεαρά στελέχη τους, να εντοπίσουν νέα ταλέντα και να διαπιστώσουν συνολικά το επίπεδο της ελληνικής διαφήμισης.

Όπως είναι γνωστό, ο διαγωνισμός συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια και διοργανώνεται από το Marketing Week και την ΕΔΕΕ, σε συνεργασία με το παγκόσμιο Φεστιβάλ διαφήμισης Cannes Lions. Χορηγός τίτλου του διαγωνισμού είναι η T.G.I. Friday’s, Χρυσός χορηγός είναι η Mercedes Benz Hellas, Χορηγοί οι Kinect, Ideal Image, Edgar και Vision, Υποστηρικτές οι εταιρείες Attrattivo και Κωτσόβολος, Χορηγοί video οι X-rated και Honeybee, Χορηγοί Επικοινωνίας οι Mad TV, Mad Radio 106.2, Lifo και Υποβρύχιο, Χορηγός online επικοινωνίας η vcdc, Χορηγός Οπτικοακουστικών η Orama New Age Productions και χορηγός εκτυπώσεων η PressiousArvanitis.