Λιτός όπως πάντα ο πρόλογος του Read Write Web κάποιες φορές είναι αρκετός για να ξύσει πληγές χωρίς καν να φαντάζεται τι πάει να κάνει. Πάνω που έχουμε την ησυχία μας με την κρίση και τα περιορισμένα budget και ουδείς ασχολείται με avant-garde πρακτικές και τεχνολογίες (εξαιρουμένων των ευρημάτων για τη Eurovision), πάνω που οι πάροχοι ανακάλυψαν την IP TV και σκοτώνονται ποιος θα πρωτο-ανακαλύψει ξεχασμένες σειρές για να πουλήσει, πάνω που ο Ιατρικός Σύλλογος ψάχνει το χάπι για γλιτώσει τα ελληνικά νιάτα από τον εθισμό του διαδικτύου, έχουμε και τον Matt με τον Joe να μας αναστατώνουν.  Γιατί αδέρφια; Γιατί;

Έλα ντε, γιατί; Γιατί να παρατήσει κάποιος τη δουλίτσα του και το κεραμίδι που έχει πάνω απ’ το κεφάλι του για να μπλέξει με τα κακόηχα τα alternate realities και τις περιπέτειες του mobile gaming; Η μία προφανής απάντηση, είναι «για τον ίδιο λόγο που κάποτε παράτησαν κάτι άλλο που έκαναν για να στήσουν το Digg και καμιά δεκαριά ακόμα social sites που σήμερα μιλάνε όλοι γι αυτά» – αλλά κάτι μου λέει ότι δεν φτάνει. Μια άλλη απάντηση είναι το «γιατί δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν» – αλλά πάλι το υπεραπλουστεύει το ζήτημα. Ας δούμε λοιπόν λίγο καλύτερα τι σημαίνει εν προκειμένω mobile gaming με τα μάτια της Crash Corp.

Οι λεβέντες της Crash φίλες και φίλοι, δεν ασχολούνται απλώς με το γενικώς και αορίστως mobile gaming αλλά με μία ιδιαίτερη πλευρά του που ονομάζεται augmented reality. Ήτοι ένα συνδυασμό πραγματικού και εικονικού, διαδραστικό σε πραγματικό χρόνο και τρισδιάστατο όπως λέει και η Wikipedia. Καινούρια τεχνολογία; Όχι ακριβώς. Συνδυασμός μάλλον από ήδη υπάρχουσες αλλά με πολύ δημιουργική φαντασία. Το Σύστημα Enkin επί παραδείγματι για το Android που παρέχει πληροφορίες προσθέτοντας δεδομένα στην εικόνα που δείχνει η camera του κινητού είναι ένα καλό παράδειγμα. Η τεχνική επίσης της γαλλικής Total Immersion, όπου εκτυπώνοντας μία ειδική φωτογραφία και κρατώντας την μπροστά στην κάμερα έχετε μία τρισδιάστατη εικόνα με αλληλεπίδραση και άλλα τέτοια φοβερά, είναι ένα ακόμα. Τα iPhone Augmented Reality Apps είναι -φυσικά- ήδη έτοιμα και ιδιαιτέρως εντυπωσιακά.

Όλα τα παραπάνω, για να τα βρείτε στην ελληνική αγορά, θα ταλαιπωρηθείτε λιγάκι. Προσωρινά, διατίθενται ως πληροφορίες σε ελάχιστα blogs που ψάχνουν τις τεχνολογίες και δίνουν και ορισμένα εξαιρετικά  videos. Μόνο εκεί. Τα υπόλοιπα media ψάχνουν ακόμα τη web ταυτότητά τους και άλλα συναρπαστικά. Αλλά κατά τα άλλα, όλοι ψάχνουν κάτι καινούριο και ιδιαίτερο γιατί «βαρεθήκαμε βρε αδερφέ τα ίδια και τα ίδια». Άβυσσος η ψυχή του marketer… άβυσσος…