Κανείς δεν είναι ίδιος με τον διπλανό του. Ο καθένας μας έχει τη δική του προσωπικότητα, κάνει τις δικές του επιλογές, θέτει και υπηρετεί τις δικές του προτεραιότητες. Αυτό ισχύει και στις αγορές μας. Θέλεις να σε αντιμετωπίζουν και να σε προσέχουν σαν έναν ξεχωριστό πελάτη, να νιώθεις μοναδικός, όχι ένας ακόμη από τους πολλούς. Αυτό ακριβώς σου προσφέρει η ΑΒ Βασιλόπουλος με την κάρτα πιστότητας ΑΒ Plus.

Κανείς δεν είναι ίδιος με τον διπλανό του. Ο καθένας μας έχει τη δική του προσωπικότητα, κάνει τις δικές του επιλογές, θέτει και υπηρετεί τις δικές του προτεραιότητες. Αυτό ισχύει και στις αγορές μας. Θέλεις να σε αντιμετωπίζουν και να σε προσέχουν σαν έναν ξεχωριστό πελάτη, να νιώθεις μοναδικός, όχι ένας ακόμη από τους πολλούς. Αυτό ακριβώς σου προσφέρει η ΑΒ Βασιλόπουλος με την κάρτα πιστότητας ΑΒ Plus.

Η κάρτα-ορόσημο για την ανταμοιβή των «πιστών» πελατών της ΑΒ, έχει εξελιχθεί ώστε να σου προσφέρει περισσότερα προνόμια, σε κάθε συναλλαγή σου στα καταστήματα ΑΒ, αλλά και στο ΑΒ Εshop. Και αν ακούσεις ή δεις τις «AB Plus Έξυπνες Προσφορές μόνο για σένα», να ξέρεις ότι είναι ακριβώς αυτό: Και «έξυπνες» προσφορές. Και μόνο για σένα! Προσφορές τις οποίες μπορείς να λαμβάνεις με επιπλέον πόντους AB Plus σε συγκεκριμένα προϊόντα που σε αφορούν βάσει των δικών σου αγοραστικών συνηθειών.

Μιλήσαμε σχετικά με τους Αλέξανδρο Δοδόπουλο, Business Intelligence Loyalty & Analytics Director, Πλάτωνα Ριζόπουλο, Loyalty & Personalization Manager, Σύλια Βουλγαράκη, Loyalty & Personalization Programs Supervisor, και Βασίλη Τράκα, Data Analytics & Technology Supervisor.

MW: Πόσο αναγκαίο είναι να καινοτομείς σε έναν τομέα που πιστεύουμε ότι τα έχουμε δει όλα; Τι άλλο μπορούμε να περιμένουμε;

Αλέξανδρος Δοδόπουλος: Πιστέψτε με τα καλύτερα έρχονται. Έχουμε ήδη εισέλθει σε μια περίοδο συνεχών αλλαγών, και ανατροπών, που η τεχνολογία και η καινοτομία παίζουν κυρίαρχο ρόλο και που απευθυνόμαστε πλέον σε κάθε έναν πελάτη μας προσωπικά. Θέλουμε ακόμα και να προλαμβάνουμε αν είναι δυνατό τις ανάγκες του καθενός, να είμαστε ένα βήμα μπροστά, έτοιμοι να προσφέρουμε όλα όσα χρειάζεται για να είναι απλά ο εαυτός του.

Υπάρχει στον κλάδο μας και ειδικά στην ΑΒ Βασιλόπουλος, η περιέργεια του «καινοτόμου», μια συνεχής εξέλιξη, ακόλουθη με τις νέες τάσεις και τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Επιζητούμε και υποστηρίζουμε μια ακόμα πιο προσωπική σχέση με τους πελάτες μας. Θέλουμε να τους γνωρίζουμε καλύτερα, προσφέροντάς τους content που τους αφορά και διευρυμένο offering.

Βλέπουμε τον κάθε πελάτη μας ξεχωριστά, ως έναν μοναδικό άνθρωπο που αξίζει να έχει και μοναδικές υπηρεσίες. Λέμε «ΑΒ Βασιλόπουλος. Για ό,τι θέλεις να είσαι» και το εννοούμε.

Κάνετε λόγο για «Έξυπνες Προσφορές μόνο για σένα» με την κάρτα πιστότητας ΑΒ plus. Πώς το εξασφαλίζετε αυτό; Πόσο προσωποποιημένες είναι; Πραγματικά είστε σε θέση να γνωρίζετε τις ανάγκες του συνόλου των πελατών σας και να μπορείτε να τους προσφέρετε αυτό που οι ίδιοι θέλουν;

Αλέξανδρος Δοδόπουλος: Από τον Ιούλιο του 2019, έχουμε προχωρήσει στην εξέλιξη του σχήματος AB Plus, που αποτελεί ένα από τα πιο ιστορικά σχήματα της ελληνικής αγοράς εδώ και 22 χρόνια. Ο στόχος μας ήταν και είναι να μετατρέψουμε τις αγορές σε μια μοναδική εμπειρία για τους περίπου 2,5 εκατομμύρια πελάτες μας, βάζοντας την τεχνολογία στην καθημερινότητά τους, και να τους προσφέρουμε ένα απόλυτα προσωποποιημένο αγοραστικό ταξίδι!

Με αυτόν τον τρόπο, το εξελιγμένο πρόγραμμα της AB Plus φέρνει κοντά τη στενή σχέση της ΑΒ Βασιλόπουλος με την καινοτομία, κρατώντας όμως αναλλοίωτο ένα θεμελιώδες συστατικό το οποίο ξεχωρίζει την εταιρεία μας όλα αυτά τα χρόνια: τη φροντίδα για τους πελάτες μας, την άμεση και ολοένα πιο διαδραστική επικοινωνία που αναπτύσσουμε μαζί τους.

Σε αυτές τις «υποσχέσεις» θεμελιώνεται και το πρόγραμμα πιστότητας AB Plus, που συνεχώς ανανεώνεται και εξελίσσεται θέτοντας πάντα στο επίκεντρο τον πελάτη και έχοντας δύο σημαντικούς συμμάχους: τη δημιουργικότητα των ανθρώπων μας και την τεχνολογία.

Πλάτωνας Ριζόπουλος: Πάντα εργαζόμαστε για να βελτιώνουμε  την αγοραστική εμπειρία που προσφέρουμε τόσο στα φυσικά μας καταστήματα όσο και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. H ανάλυση δεδομένων και η μηχανική μάθηση συνδράμουν καθοριστικά στην καλύτερη κατανόηση των πελάτων και των αναγκών τους. Επίσης, έχουμε έναν μεγάλο σύμμαχο, την πρόσβαση στις πλέον σύγχρονες καινοτομίες αιχμής που αφορούν στον κλάδο μας, τις οποίες αξιοποιούμε για να προσφέρουμε στους πελάτες μας προσωπικές προσφορές και προνόμια.

Σύλια Βουλγαράκη: Στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε είναι ο πελάτης μας. Οφείλουμε να αφουγκραζόμαστε και να αναλύουμε τις προτιμήσεις και ανάγκες τους και να ανταποκρινόμαστε σε αυτές επιβραβεύοντάς τους για την εμπιστοσύνη τους με ό,τι εκείνοι θέλουν και όπως το θέλουν.

Με αυτόν τον στόχο, έχουμε λανσάρει και την εφαρμογή ΑΒ app, η οποία θα εμπλουτιστεί με νέες δυνατότητες. Θέλουμε τα ψώνια κάθε νοικοκυριού να είναι μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, τόσο στα καταστήματά μας, όσο και στον online κόσμο μας και όλα αυτά να μπορούν να γίνονται εύκολα, γρήγορα, με λίγα «click», από όπου και αν βρίσκεται ο πελάτης μας.

Πώς λειτουργεί η νέα υπηρεσία «ΑΒ Plus Έξυπνες προσφορές μόνο για σένα»;

Πλάτωνας Ριζόπουλος: Είναι απλό. Μπαίνεις στο ab.gr, δημιουργείς γρήγορα τον λογαριασμό σου και συνδέεις σε αυτόν την AB Plus. Ενεργοποιείς τη σχετική επιλογή, δίνοντας τη συγκατάθεσή σου και η AB σου παρέχει προσωποποιημένες προσφορές και περιεχόμενο με βάση τις αγοραστικές σου συνήθειες. Έτσι, θα λαμβάνεις ενημέρωση για 8 νέες προσωπικές προσφορές κάθε εβδομάδα, μέσω e-mail (ή Viber). Με ένα κλικ, τις ενεργοποιείς και τις εξαργυρώνεις με την αγορά των ειδών σε προσφορά από τα καταστήματα της ΑΒ ή το ΑΒ Εshop.

Οι επιπλέον πόντοι προστίθενται αυτόματα στην κάρτα ΑΒ Plus και έτσι, φτάνεις γρήγορα τους 200 πόντους και κερδίζεις τις 6ευρες επιταγές έκπτωσης για τις επόμενες συναλλαγές σου! Και όσο πιο πολύ χρησιμοποιείς την AB Plus, τόσο περισσότερα κερδίζεις, αφού η ΑΒ σε μαθαίνει καλύτερα και μπορεί να σου προσφέρει ακόμη καλύτερες προσφορές μόνο για σένα!

Αλέξανδρος Δοδόπουλος: Είναι όπως με ένα αγαπημένο σου πρόσωπο. Όσο πιο πολύ το γνωρίζεις, τόσο περισσότερα κερδίζεις από αυτή τη σχέση. Γιατί γίνεται μια σχέση με βάθος, με ειλικρίνεια, όπου ο ένας «μαθαίνει» τον άλλον, αναγνωρίζει τις αδυναμίες του, και του προσφέρει πιο πολλά. Αυτές τις σχέσεις όταν τις έχεις, τις εκτιμάς ιδιαίτερα. Γιατί είναι όντως μοναδικές και ξεχωριστές.

Δώστε μας λοιπόν ένα παράδειγμα που θα αφορούσε προσωπικά εμένα ή τον κάθε έναν από εμάς…

Σύλια Βουλγαράκη: Σκεφτείτε να είστε του γλυκού και να σας στέλνουν προσφορά μόνο για αλμυρά; Σκεφτείτε επίσης από την εμπειρία σας πόσες φορές πιάσατε τον εαυτό σας να επιστρέφει από το σούπερ μάρκετ με προϊόντα που δεν χρειάζεστε, αλλά τα πήρατε επειδή ήταν «σε προσφορά»… Εμείς, λοιπόν, φροντίζουμε να γνωριζόμαστε καλύτερα, ώστε κάθε φορά να σας προσφέρουμε αυτό που πραγματικά χρειάζεστε. Είτε είστε του αλμυρού, είτε του γλυκού.

Βασίλης Τράκας: Επίσης, θα μπορούμε να σας προτείνουμε και άλλα προϊόντα που είναι συμβατά με τις αγοραστικές σας συνήθειες. Το ίδιο θα γίνει αν δούμε ότι σας ενδιαφέρουν, για παράδειγμα, τα κρασιά. Θα ενημερώνεστε και θα έχετε προσφορές από εμάς σε είδη που σας ενδιαφέρουν. Ακόμη, μπορούμε να σας προτείνουμε και ορισμένα συνοδευτικά των επιλογών σας, τυριά για παράδειγμα. Θα μπορείτε να απολαμβάνετε δηλαδή και μια σειρά άλλες προσφορές και εκπλήξεις «κομμένες και ραμμένες» στα μέτρα σας.

Ποιοι βρίσκονται πίσω από αυτές τις «AB Plus Έξυπνες Προσφορές μόνο για σένα»;

Αλέξανδρος Δοδόπουλος: Μια τέτοια πρωτοβουλία δεν μπορεί να υλοποιηθεί παρά από μια «δεμένη» ομάδα, απόλυτα συντονισμένη, με υψηλή εξειδίκευση, φρέσκια και ανατρεπτική ματιά. Γιατί στο τέλος της ημέρας, οι ομάδες κάνουν τη διαφορά! Ομάδες που λειτουργούν συνεργατικά και με ευελιξία, ενώ παρακολουθούν τις εξελίξεις και τις νέες τάσεις. Πάντα με τον πελάτη στο επίκεντρο, ώστε να μπορούν να είναι αυτό που θέλουν να είναι. Απλά ο εαυτός τους.

Πόσο δύσκολο τεχνικά είναι για μια ομάδα να χτίσει ένα παρόμοιο πρόγραμμα «Έξυπνων προσφορών»;

Πλάτωνας Ριζόπουλος: Η δυσκολία έγκειται στη σωστή οργάνωση και χρήση των data. Η ανάλυση των πληροφοριών χρειάζεται να εξυπηρετεί όχι μόνο την ομαδοποίηση των πελατών βάσει χαρακτηριστικών τους, αλλά και να μπορεί σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, να αναγνωρίζει τα μοτίβα και να «υπολογίζει» τις ανάγκες του καθένα πελάτη.

Βασίλης Τράκας: Η Data & Analytics πλατφόρμα που υποστηρίζει το συγκεκριμένο project, εκμεταλλεύεται τα πλεονεκτήματα της cloud τεχνολογίας για την αποθήκευση και επεξεργασία μεγάλου όγκου δεδομένων. Μέσω αυτής, έχουμε τη δυνατότητα συνδυασμού ετερογενών δεδομένων και χρήσης αλγοριθμικών μοντέλων. Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτή η διαδικασία είναι πολύ χειροπιαστή γιατί δίνει ένα αποτέλεσμα που απεικονίζεται στον προσωπικό λογαριασμό του εκάστοτε πελάτη.