Η Χρυσάνθη Κοροπούλη μιλά στο DF για το πολυσυζητημένο post της εταιρείας

Με αφορμή το post της ΑΒ Βασιλόπουλος για τη Γιορτή του Πατέρα, το οποίο φαίνεται να «άγγιξε» τους χρήστες των social media, η Χρυσάνθη Κοροπούλη, Brand Equity & Digital Marketing Manager της εταιρείας, εξηγεί στο DF το νόημα του συγκεκριμένου post και το πώς η εταιρεία εξέλαβε όλο αυτό το «κύμα» θετικών, σχολίων, αλλά και τη μερίδα αρνητικών αντιδράσεων.

DF: Το συγκεκριμένο post κατάφερε να τραβήξει την προσοχή των social media χρηστών, σε πολύ μεγάλο βαθμό. Ήταν κάτι που το περιμένατε;

Χρυσάνθη Κοροπούλη: Ισχύει ότι τις τελευταίες ημέρες, ακούστηκαν και γράφτηκαν πολλές και διαφορετικές απόψεις, με αφορμή την ανάρτησή μας στα Social Media κανάλια μας (Facebook & Twitter), με θέμα την Ημέρα του Πατέρα. Για εμάς, η απόφαση για τη συγκεκριμένη ανάρτηση ήταν εύκολη, σχεδόν αυτονόητη θα έλεγα. Στόχος μας ήταν να γιορτάσουμε την Ημέρα του Πατέρα με μια τρυφερή εικόνα!

Σε αυτήν την εικόνα, η οποία αποτελεί άλλωστε μέρος της φετινής μας καμπάνιας «Για ό,τι θέλεις να είσαι», βλέπουμε έναν στοργικό πατέρα, με χιούμορ, ο οποίος παίζοντας μαζί με την μικρή του κόρη είναι έτοιμος να «τσαλακώσει» τη δική του εικόνα με σκοπό να την κάνει χαρούμενη. Μια εικόνα που με άμεσο και δυνατό τρόπο αποτυπώνει όλα αυτά που κάνουν καθημερινά οι μπαμπάδες (μας) για τις κόρες (τους).

Για όλους αυτούς τους λόγους, περιμέναμε ότι πολλοί χρήστες των Social Media θα ταυτιστούν, αναγνωρίζοντας ένα δικό τους κομμάτι μέσα σε αυτήν, είτε από την πλευρά του πατέρα, είτε από την πλευρά της κόρης, είτε ακόμα κι από την πλευρά της μητέρας που βλέπει μέσα σε αυτήν την εικόνα τον σύζυγο & πατέρα των παιδιών της. Και το είδαμε όντως αυτό να συμβαίνει!

Παράλληλα με το πλήθος των θετικών σχολίων, κληθήκατε να διαχειριστείτε και αρκετά αρνητικά. Ποια στρατηγική ακολουθήσατε σχετικά;

Τα Social Media, αποτελούν λίγο – πολύ μικρές κοινωνίες. Κοινωνίες με πολλούς, διαφορετικούς, μοναδικούς ανθρώπους και άρα πολλές, διαφορετικές, μοναδικές απόψεις. Στην ΑΒ σεβόμαστε πάντοτε τη διαφορετικότητα όλων. Είτε τα θετικά, λοιπόν, είτε τα αρνητικά ή απλώς τα διαφορετικά σχόλια που λάβαμε, τα αντιμετωπίσαμε όλα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο: με απόλυτο σεβασμό και με πραγματικό ενδιαφέρον για την άποψη κάθε χρήστη, κάθε συνανθρώπου μας.

Θα ήθελα, επίσης, να μοιραστώ μαζί σας το πόσο συγκινητικό και παράλληλα εντυπωσιακό είναι, ένα τόσο απλό μήνυμα να είναι συνάμα τόσο δυνατό και να κινητοποιεί τόσους συνανθρώπους μας ώστε να εκφράσουν τη θετική τους ανταπόκριση σε αυτό. Τους ευχαριστούμε πολύ όλους και χαρήκαμε πολύ που το μήνυμά μας άρεσε τόσο στον κόσμο, αλλά και σε μεγάλες εταιρείες του κλάδου όπως η Lidl ή και άλλες όπως η Vodafone.

Είμαστε όμως πολύ χαρούμενοι και περήφανοι για έναν ακόμα λόγο, καθώς η ανάρτησή μας έγινε η αφορμή για να αναδειχθεί άλλη μία σημαντική έννοια, αυτή του «μαζί». Γιατί στην ΑΒ πιστεύουμε ότι μόνο όλοι μαζί, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά!

Με αφορμή και τα φλέγοντα τρέχοντα ζητήματα, ποιος θεωρείτε ότι πρέπει να είναι ο ρόλος μεγάλων εταιρειών, όπως η ΑΒ, στην καταπολέμηση κάθε είδους στερεοτύπων και κοινωνικών ανισοτήτων;

Όπως ανέφερα και προηγουμένως, στην ΑΒ είμαστε μια μεγάλη ομάδα από πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους. Αυτή η μοναδικότητα του καθενός, πιστεύουμε ότι αποτελεί το στοιχείο εκείνο ακριβώς που κάνει τη διαφορά σε ό,τι κι αν κάνουμε. Υποστηρίζουμε, σεβόμαστε και ενθαρρύνουμε, λοιπόν, τη διαφορετικότητα των ανθρώπων μας, των δικών μας, αλλά και των πελατών μας.

Θέλουμε να είμαστε καθημερινά δίπλα σε όλους, «Για ό,τι θέλει ο καθένας να είναι». Για όλα όσα ήδη είναι, αλλά και για όσα θέλει να γίνει. Και αυτό κάνουμε, με σύμμαχό μας τις αξίες μας: το θάρρος, την ακεραιότητα, την ομαδικότητα, τη φροντίδα, το χιούμορ, αλλά και με ανοιχτό μυαλό, με έμπνευση και πάντοτε με σεβασμό. Γιατί η ΑΒ του σήμερα είναι εδώ & είναι εδώ για όλους!