Στη διοργάνωση μιας εμπειρίας επαυξημένης πραγματικότητας (AR) προχώρησαν η Η&Μ και η Simone Rocha, με στόχο να γιορτάσουν τη συνεργασία τους, τηρώντας τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης. Η ψηφιακή εμπειρία ενεργοποιείται μέσα από ένα limited-edition βιβλίο, το οποίο παραπέμπει στην παράδοση της Rocha να δημοσιεύει έντυπο υλικό σε συνεργασία με καλλιτέχνες, το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Βρετανίδα ζωγράφο Faye Wei Wei, που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της συλλογής Simone Rocha x H&M. Τα πέντε έργα ζωγραφικής της χρησιμεύουν ως τρισδιάστατο φόντο για την ομάδα των χαρακτήρων που περιλαμβάνονται στο βιβλίο, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς QR, για να παρουσιάσουν με AR τη συλλογή. Πρωταγωνιστούν, επίσης, οι Helena Bonham Carter, Barry Keoghan, Francesca Hayward, Kaia Gerber κ.ά.
11/03/21
CATEGORIES: Digital Marketing
Augmented Reality εμπειρία από την H&M
Με αφορμή τη νέα συλλογή Simone Rocha x H&M
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ