Καμπάνια σε στάσεις λεωφορείων

Πρόκειται για την πρώτη φορά, όπως επισημαίνει η εταιρεία, που μια διαφήμιση ήρθε να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες των ψηφιακών outdoor panels στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, μέσα από τη γιορτινή καμπάνια των καταστημάτων της Vodafone, έθιμα όπως γαλοπούλες, κουραμπιέδες, έλατα και έλκηθρα ζωντάνεψαν σε real time αλληλεπίδραση με όσα συνέβαιναν στον δρόμο, σε στάση λεωφορείου στον σταθμό μετρό Αμπελοκήπων. Aπό τις 18 έως τις 31 Δεκεμβρίου, το κοινό έζησε την interactive αυτή εμπειρία των γιορτών, γιατί όπως λέει και η καμπάνια, «οι γιορτές αξίζουν όταν τις χαιρόμαστε με τα έθιμά τους!».