Θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προσεγγίζουν τους ακροατές

Το νέο του audio advertising marketplace παρουσίασε το Spotify, το «Spotify Audience Network», το οποίο θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προσεγγίζουν ακροατές στο σύνολο των πλατφορμών του, από τα Originals και Exclusives και τα podcasts, μέσω του Megaphone και του Anchor, έως και την ad-supported μουσική του, από ένα και μόνο σημείο. Επίσης, η εταιρεία ανέφερε ότι σχεδιάζει να προσφέρει δοκιμαστικά podcasts στη self-serve διαφημιστική πλατφόρμα της, Spotify Ad Studio, ξεκινώντας με τα Spotify Originals και Exclusives στις ΗΠΑ σε μορφή beta.

Η υπηρεσία αυτή θα επεκταθεί μελλοντικά και σε third-party podcasts, ανακοίνωσε η εταιρεία, κατά τη διάρκεια του live online event της, «Stream On». Σε σχέση με την ακριβή λειτουργία του Spotify Audience Network, η εταιρεία ήταν φειδωλή, αναφέροντας μόνο ότι «βρίσκεται στα αρχικά στάδια ανάπτυξης της υπηρεσίας και θα μπορεί να μοιραστεί περισσότερα αργότερα». Ωστόσο, το χαρακτήρισε ως «game changer» ειδικά για τους podcasters που κερδίζουν από διαφημίσεις, καθώς και για τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι θέλουν να πλησιάσουν το πολυπληθές κοινό του Spotify, τόσο εντός, όσο και εκτός της εφαρμογής.

(Πηγή: Tech Crunch)