Η Audi και η ποδοσφαιρική ομάδα Μπάγερν Μονάχου επεκτείνουν τη συνεργασία τους μέχρι το 2029.
Η Audi είναι ήδη αποκλειστικός συνεργάτης στον χώρο της αυτοκίνησης της FC Bayern από το 2002. Στην επόμενη δεκαετία, η στρατηγική συνεργασία των δύο brands θα επικεντρωθεί στους τομείς του καινοτόμου marketing και της ηλεκτροκίνησης. Πρώτη και σαφής αναφορά στο νέο πλαίσιο συνεργασίας, όλοι οι παίκτες της πρωταθλήτριας ομάδας της Γερμανίας μπαίνουν στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης και θα οδηγούν Audi e-tron για το 2020.
«Η FC Bayern München ταιριάζει απόλυτα με τη νέα στρατηγική κατεύθυνση της Audi», αναφέρει η Hildegard Wortmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi AG για το Marketing και τις Πωλήσεις. «Θέλουμε να είμαστε κοντά στους οπαδούς, τους υπάρχοντες πελάτες, αλλά και τους πιθανούς πελάτες μας. Ως αποκλειστικός συνεργάτης αυτοκινήτων της FC Bayern München, έχουμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε την ηλεκτρική κινητικότητα και τη συνδεσιμότητα και να τις μετατρέψουμε σε απτές εμπειρίες».