Τρέχει σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και social media

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια του Γρηγόρη με την επιμέλεια της Attp. Με μήνυμα «Don’t worry, έχεις τον Γρηγόρη!», η καμπάνια αξιοποιεί την οικειότητα των καταναλωτών με τη μάρκα, προσφέροντάς τους, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τη σιγουριά ότι ο Γρηγόρης καλύπτει όλες τις διατροφικές προτιμήσεις τους, αλλά και την ανάγκη για αισιοδοξία, θετικά vibes και χαμόγελο. Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στα digital μέσα και τα social media. Την παραγωγή των τηλεοπτικών σποτ επιμελήθηκε η Parasol, με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Ινδαρέ.