Η καμπάνια έχει τίτλο «Άθλοι» και επιβραβεύει όσους καταφέρνουν να πετύχουν τον στόχο τους, ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες με το νέο motto «That Calls for a Carlsberg». Η ελληνική καμπάνια της μπίρας Carlsberg βρίσκεται ήδη στον αέρα εδώ και λίγες ημέρες, με έντυπες καταχωρίσεις, ραδιοφωνική παρουσία, banners σε δημοφιλή sites καθώς και παρουσία στα Social Media.

Στην επίσημη ιστοσελίδα της στο Facebook, η Carlsberg διοργανώνει μεγάλο διαγωνισμό, προσκαλώντας τους φίλους της να διεκδικήσουν ένα φουσκωτό 5 μέτρων, μαθήματα κατάδυσης και ιστιοπλοΐας αλλά και δωρεάν κιβώτια Carlsberg για να επιβραβεύουν τους εαυτούς τους ή και τους φίλους τους για τους δικούς τους μικρούς ή μεγάλους καθημερινούς άθλους.

Επιπλέον, μέσω του Twitter, η Carlsberg ενημερώνει τους φίλους της για τα νέα της, αλλά και για τα καλοκαιρινά parties που διοργανώνει. Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια υλοποιήθηκε στην Ελλάδα από τη διαφημιστική εταιρεία McV&Hamilton, η οποία ανέλαβε πριν από μερικούς μήνες μετά από spec τον λογαριασμό της Carlsberg.