Η δέσμευση αυτή συμπληρώνεται με την ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας, τη συνέχιση του επενδυτικού της πλάνου, καθώς και την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της με νέα προϊόντα. Στο πλαίσιο της συνάντησης, η εταιρεία εξέφρασε για μια ακόμα φορά τη δέσμευσή της για τη διατήρηση των 4 παραγωγικών της μονάδων στην Ελλάδα με παράλληλη διασφάλιση των 1.120 θέσεων εργασίας.

Αναλυτικά, το 2010, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έδωσε έμφαση στον τομέα των εξαγωγών -που αντιστοιχούν στο 8% της παραγωγικής της δραστηριότητας- και στοχεύει στην περαιτέρω ενίσχυση. Παράλληλα, εξακολουθεί να επενδύει στην ελληνική αγορά. Το 2011 λανσαρίστηκαν η Bios 5, η Amstel Premium Pils και η Sol, ενώ η Heineken κυκλοφόρησε σε ανανεωμένη συσκευασία. Σύντομα θα ανακοινωθούν και νέα λανσαρίσματα.Επιπλέον, για το 2011 προβλέπεται να επενδυθούν περίπου 25 εκ. ευρώ -έναντι 20 εκατ. ευρώ το 2010-, κυρίως στην ανανέωση του εξοπλισμού γραμμών παραγωγής, υλικά συσκευασίας και περιβαλλοντικά έργα.

ναφορικά με τα οικονομικά αποτελέσματα, για το 2010 σημειώθηκε μείωση πωλήσεων κατά 1,7% και μείωση κερδών κατά 23,1%. Οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 440,8 εκατ. ευρώ πέρυσι, έναντι 448,3 εκατ. ευρώ το 2009, τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν στα 78,8 εκατ. ευρώ, έναντι 102,5 εκατ. τον προηγούμενο χρόνο, ενώ τα μετά φόρων κέρδη έπεσαν στα 29,5 εκατ. ευρώ από 64,9 εκατ. ευρώ το 2009. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι χρηματοοικονομικοί δείκτες της είναι εξαιρετικά υγιείς, επιτρέποντας την αναπτυξιακή της πορεία.