«Μοχλός ανάπτυξης η καινοτομία την επόμενη τριετία», λέει ο Ζωούλλης Μηνά

Όπως ανέφερε, η εταιρεία σημείωσε αύξηση εξαγωγών 9%, 43% αύξηση πωλήσεων του νερού Ιόλη, 46% ανάπτυξη όγκου της μπίρας Άλφα το 2013. Παράλληλα, αναδείχθηκε ως η πρώτη και μοναδική «Διαμαντένια» εταιρεία στον Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, με πωλήσεις που ανήλθαν σε 315 εκατ. ευρώ, η εταιρεία πέτυχε συνολική ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων κατά 1,8% και κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 32,3 εκατ. ευρώ. Την ίδια περίοδο, η εταιρεία πραγματοποίησε επενδύσεις 15 εκατ. ευρώ.

Όπως δε ανέφερε ο Ζ. Μηνά, οι ζημίες, αντί κερδών, που εμφάνισε η εταιρεία στον ισολογισμό της «είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής της απόφασης να επιλέξει την άμεση και άπαξ απόσβεση του κόστους που προέκυψε από τις αλλαγές που πραγματοποίησε στον τρόπο λειτουργίας της, προκειμένου να διασφαλίσει το υγιές και βιώσιμο μέλλον της στην ελληνική αγορά». Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία από το 2013 έχει λανσάρει 6 νέα προϊόντα, έχει δημιουργήσει δύο νέες κατηγορίες, ενώ ανανεώνει τις συσκευασίες της.

Με πρωταγωνιστές brands όπως την πρώτη μπίρα στην Ελλάδα με 0,0% αλκοόλ, Amstel Free, την Amstel Radler, που συνδυάζει τη γεύση της Amstel με τη φρεσκάδα του χυμού ελληνικών λεμονιών, τη νέα ελληνική σταρένια μπίρα, Άλφα Weiss, την πρώτη επώνυμη lager με 7% αλκοόλ, Άλφα Strong, αλλά και η μοναστηριακή βελγική μπίρα Affligem με παράδοση 1.000 ετών, η εταιρεία αναδεικνύει την καινοτομία σε μοχλό ανάπτυξης για την επόμενη τριετία, με στόχο να φτάσει σε ποσοστό το 15% του τζίρου της.