Διοργανώνεται στις 4 Απριλίου από την Secret Key, αντιπρόσωπο της Porter Henry & Co

Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του International Customer Service Association (ICSA- USA) και αναμένεται να αποτελέσει το εφαλτήριο για τη γνωστοποίηση και την ανταλλαγή κορυφαίων πρακτικών στην Διαχείριση της Εμπειρίας των Πελατών. Το ACEF 2014 θα περιλαμβάνει εισηγήσεις, εκπαιδευτικά εργαστήρια, virtual retail tours σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, ενεργοποίηση συναισθημάτων για το ακροατήριο του, καθώς και μέτρηση της ικανοποίησης του κοινού μέσα από live μετρήσεις ερευνητικής εταιρείας, που θα αναδείξει τους κορυφαίους ομιλητές.

Τα στελέχη που θα παρακολουθήσουν το Festival, θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν από κοντά την Kay Valenzuela, Customer Service Strategist & Πρόεδρο του ICSA (USA), αλλά και τους Marieke Van der Laan και Johannes Van Der Water από τη Γαλλία, συγγραφέων του βιβλίου «You Make the Difference», οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν ένα «Customer Delight Workshop» και θα εμβαθύνουν στις πρακτικές ηγέτιδων εταιρειών στο Customer Delight. Τους διεθνείς συντελεστές θα πλαισιώσουν 10 εγχώριες πρακτικές κορυφαίων ανά κλάδο ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Περισσότερες πληροφορίες στην Secret Key ([email protected])