Υπερ της απόφαση της βρετανικής ρυθμιστικής αρχής

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η καμπάνια -την οποία υπογράφει η DDB UK-, παρουσιάζει μοντέλα τα οποία έχουν… «βρέξει» το παντελόνι τους, μη μπορώντας να συγκρατηθούν μπροστά στον ενθουσιασμό που προκαλούν οι νέες εκπτώσεις της αλυσίδας. Παρόλο που η ρυθμιστική αρχή έλαβε βροχή παραπόνων από καταναλωτές που τόνιζαν ότι η καμπάνια είναι προσβλητική, η ASA αποφάνθηκε ότι το concept αυτό, ότι κάποιος «βρέχει» τα ρούχα του από ενθουσιασμό, χρησιμοποιείται ευρέως στα media και στον καθημερινό λόγο με ελαφρύ τρόπο και κατά συνέπεια δεν συνιστά πολιτιστική, ηθική ή άλλη προσβολή.