Tο Τηλεφωνικό Κέντρο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) βραβεύτηκε με το Ασημένιο Βραβείο, στο πλαίσιο του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards – 2018», σε αναγνώριση των υπηρεσιών που προσφέρει.

Σχολιάζοντας τη διάκριση, ο Διευθυντής Υπηρεσιών Αεροσταθμού, Γιώργος Ζερβούδης, ανέφερε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το ασημένιο βραβείο που έλαβε το Τηλεφωνικό Κέντρο μας στον διαγωνισμό της Teleperformance CRM Grand Prix 2018. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους ανθρώπους μας που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες προκειμένου να ανταποκριθούν στις κλήσεις του επιβατικού κοινού, με ευγένεια, προθυμία και απόλυτο επαγγελματισμό. Το Τηλεφωνικό Κέντρο μας που λειτουργεί σε 24ωρη βάση, έλαβε εντός του 2018 περισσότερες από 380.000 κλήσεις, ενώ, ταυτόχρονα, μέσω της επίσημης διεύθυνσης e-mail του αεροδρομίου, εξυπηρετήθηκαν ηλεκτρονικά 5.500 ερωτήματα».