«Το βραβείο αποτελεί χειροπιαστή αναγνώριση μίας προσπάθειας που έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό στην εταιρεία», δήλωσε ο Κώστας Καμπάκης, Managing Director της ForestView. «Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το Performance Marketing είναι κάτι πολύ περισσότερο από media optimization PPC δικτύων ή conversion rate optimization ενός website.

Προσμένω ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες διακρίσεις, που δεν αφορούν το στενό πλαίσιο αυτού που περιγράφουμε ως αγορά ως Performance Marketing, καθώς επενδύουμε όλο και περισσότερο σε εργαλεία και στρατηγικές επικοινωνίας που μιλούν με τους καταναλωτές σε όλα τα στάδια του consumer journey τους, διατηρώντας πάντα στον πυρήνα των υπηρεσιών μας την μετρησιμότητα των αποτελεσμάτων σε σχέση με τον εμπορικό τους αντίκτυπο».