Τα οφέλη της ιδιωτικής ασφάλισης φαίνεται να συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο οι Έλληνες πολίτες. Ο κλάδος βρίσκεται σε σταθερά ανοδική πορεία, με συγκρατημένους ρυθμούς, με τις εταιρείες του χώρου να επενδύουν στo «χτίσιμο» μιας σύγχρονης, φιλικής και αξιόπιστης εικόνας.

Τα τελευταία δέκα χρόνια της κρίσης, κατά τη διάρκεια των οποίων αποκαλύφθηκε η αδυναμία ανταπόκρισης του κράτους στις αυξημένες ανάγκες της κοινωνίας, αυξήθηκε η ασφαλιστική συνείδηση των Ελλήνων, μας λέει ο Γιώργος Γκοτζαγεώργης, Διευθυντής Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή Πίστη.

Και συνεχίζει: «Στον αντίποδα, η οικονομική ασφυξία που βιώνει το μέσο ελληνικό νοικοκυριό, αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στην απόκτηση ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, που θα καλύψουν το σύνολο των ασφαλιστικών τους αναγκών. Ωστόσο, με πρωτοπόρο τον κλάδο υγείας, ο καταναλωτής φαίνεται να αντιλαμβάνεται σταδιακά ότι το μόνο αγαθό που εξαλείφει τις οικονομικές συνέπειες που μπορεί να προκαλέσει ένα οδυνηρό γεγονός, είναι η ασφάλιση».

ΝΕΕΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΚΑΙ DIGITAL ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Στην προσπάθειά τους να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να συμβαδίζουν με τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών, οι ασφαλιστικές εταιρείες εξελίσσουν συνεχώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, ανανεώνοντας παράλληλα και τη συνολική τους εικόνα. Η Anytime, το direct brand ασφάλισης αυτοκινήτου της Interamerican, προχώρησε το 2019 σε ανανέωση του brand και της ταυτότητάς του. Η αλλαγή αυτή περιλάμβανε και ανανεωμένο website με σκοπό τη διευκόλυνση των πελατών της, παροχή νέων λύσεων σε προϊόντα για επιπλέον καλύψεις προς τους πελάτες της και ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, πέραν της ασφάλισης.

Νέες υπηρεσίες για απλή και γρήγορη ασφάλιση παρουσίασε η ΑΧΑ. Το πακέτο των νέων λύσεων περιλαμβάνει υπηρεσίες όπως η MyAXAway-Αυτοκίνητο, με την οποία σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, ο ασφαλισμένος δεν χρειάζεται να περιμένει τους ειδικούς συνεργάτες να βρεθούν στο σημείο του περιστατικού για την καταγραφή της ζημιάς, αφού πλέον μπορεί να επικοινωνήσει ο ίδιος μέσω της ειδικής εφαρμογής της ΑΧΑ με την εταιρεία, να δηλώσει το συμβάν μέσω της κάμερας του κινητού του, να καταγράψει τις ζημιές, να λάβει τη δήλωση ατυχήματος και να ξεκινήσει η διαδικασία αποζημίωσης.

Επιπλέον, λάνσαρε το MyAXAway – Κατοικία, για online επικοινωνία με την εταιρεία σε περίπτωση ζημιάς σε κατοικία, το MyAXA Doctor, υπηρεσία τηλεϊατρικής, και το MyAXA Frequent Check-Up Discount που επιβραβεύει τους ασφαλισμένους με έκπτωση ασφαλίστρων στην ετήσια ανανέωση, εφόσον πραγματοποιούν το προληπτικό ετήσιο check-up τους. H Eurobank και η Eurolife ERB στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, εγκαινίασαν μια νέα ψηφιακή εμπειρία Bancassurance που απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο, παρέχοντάς του τη δυνατότητα online διαμόρφωσης εξατομικευμένου πακέτου ασφαλιστικής κάλυψης του αυτοκινήτου του.

Με μια απλή, γρήγορη και ασφαλή διαδικασία στο ψηφιακό περιβάλλον της Eurobank, οι ενδιαφερόμενοι (ανεξάρτητα εάν είναι πελάτες της Eurobank ή όχι) μπορούν να διαμορφώνουν οι ίδιοι την ασφάλεια αυτοκινήτου που επιθυμούν, να βλέπουν ξεχωριστά για κάθε κάλυψη το κόστος και την περιγραφή της, να πραγματοποιούν online την αίτησή τους και να λαμβάνουν άμεσα e-mail με το ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους.

Η Eurolife ERB λάνσαρε και νέο σύστημα Customer Rela-tionship Management (CRM), καθώς και το EurolifeConnect, ένα portal που δίνει σε όλους τους εγγεγραμμένους χρήστες πλήρη εικόνα για το ασφαλιστικό προφίλ τους στην εταιρεία. Πλέον, η πρόσβασή τους σε πληροφορίες, όπως συμβόλαια, αιτήματα αποζημιώσεων και πληρωμή ασφαλίστρων, μεταξύ άλλων, μπορεί να γίνει άμεσα, εύκολα και φορητά, μέσω του νέου portal.

Το νέο αποταμιευτικό-επενδυτικό προϊόν Target4Life παρουσίασε η Allianz Ελλάδος, το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες που προκύπτουν από τις σύγχρονες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες, καθώς παρέχει εξατομίκευση και ευελιξία και σχεδιάζεται με βάση τους προσωπικούς στόχους του πελάτη. Η Interamerican και η Attica Bank υπέγραψαν σύμβαση εμπορικής συνεργασίας, για την οποία προβλέπεται διάρκεια δέκα ετών σε θέματα ασφαλιστικά, εμπορικά, λειτουργικά και οικονομικά, ενώ η Εθνική Ασφαλιστική ανανέωσε τις συνεργασίες της με τον όμιλο Ευρωκλινικής και με τον όμιλο Ιατρικού Αθηνών.

ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ
Μεγάλη ήταν, για ακόμα μία χρονιά, η επένδυση των ασφαλιστικών εταιρειών στο κομμάτι της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, στο οποίο φαίνεται να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος τα Χριστούγεννα, η Groupama Ασφαλιστική και οι εργαζόμενοί της στήριξαν τα Παιδικά Χωριά SOS, συλλέγοντας μεγάλες ποσότητες τροφίμων και καθαριστικών για τις ανάγκες τους. Επιπλέον, η Groupama, νωρίτερα μέσα στο έτος, δώρισε τρία αναπηρικά αμαξίδια στον Πανελλήνιο Σύλλογο Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Ανηλίκων «Αγάπη Για Ζωή», πέντε φωτοτυπικά μηχανήματα στον Δήμο Νέας Σμύρνης, ενώ αποτελεί και χορηγό του νεαρού ιστιοπλόου Δημήτρη Μπήτρου.

Σειρά εθελοντικών πρωτοβουλιών πραγματοποίησε η ΑΧΑ στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της. Ενδεικτικά, εργαζόμενοι και συνεργάτες της εταιρείας ένωσαν τις δυνάμεις τους και με μότο «Η γόπα σου έσωσε τη γόπα» συμμετείχαν σε καθαρισμό παραλίας στο Λαγονήσι. Η ΑΧΑ πραγματοποίησε και τη θεσμοθετημένη της, πλέον, εβδομάδα We Care For You, με επίκεντρο τις αξίες που ενώνουν διαχρονικά τους ανθρώπους της, με ομαδικές ενέργειες αλληλεπίδρασης και ψυχαγωγίας.

Η Interamerican υπέγραψε σχετικό Μνημόνιο για την περαιτέρω υποστήριξη του Δικτύου για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα παρέχει δωρεάν κάλυψη των αναγκών του Δικτύου, που αφορούν σε υπηρεσίες Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας. Παράλληλα, στις πιο πρόσφατες δράσεις ΕΚΕ της εταιρείας, συμπεριλαμβάνεται και η δωρεά απινιδωτή στην Εθελοντική Ομάδα Διάσωσης Καλύμνου, η διάθεση εμβολίων για αντιγριπικό εμβολιασμό στον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης, καθώς και πρωτοβουλίες για την καλλιέργεια χρηματοοικονομικής συνείδησης στα παιδιά.



Η ΝΝ Ηellas υποστήριξε το MDA Eλλάς συμμετέχοντας στον 37ο Μαραθώνιο Αθήνας, υλοποίησε το πρόγραμμα υποτροφιών ΝΝ Future Matters, προσφέροντας υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές σε εννέα Έλληνες φοιτητές, ενώ σε συνεργασία με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων / Junior Achievement Greece διοργάνωσε για τρίτη συνεχή χρονιά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Leaders for a Day». Η NN Hellas συνδιοργανώνει, με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων / Junior Achievement Greece και το ψηφιακό πρόγραμμα σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού «Η Καριέρα μου».

Στρατηγική συνεργασία με την Εθνική Λυρική Σκηνή ξεκίνησε η Eurolife ERB, υποστηρίζοντας ως Πάγιος Χορηγός τους στόχους και τις καλλιτεχνικές της δραστηριότητες για τη σεζόν 2019/2020. Ο όμιλος Eurolife ERB βρέθηκε στο πλευρό των γυναικών της Πάτμου, διοργανώνοντας μαζί με την αστική μη κερδοσκοπική οργάνωση HOPEgenesis ένα οδοιπορικό για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίησή τους σχετικά με την υπογεννητικότητα. Παράλληλα, με την υποστήριξη του ομίλου Eurolife ERB συνεχίζονται και φέτος τα «Εργαστήρια Σαββατοκύριακου» στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, ενώ ο όμιλος, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης +πράτουμε, διοργάνωσε στα γραφεία του και Εβδομάδα Εθελοντισμού.

Σε 26 δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης προχώρησε το Α’ εξάμηνο του 2019 ο όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη. Από τις 26 δράσεις, 12 αφορούσαν στον αθλητισμό, 7 στον τομέα της εκπαίδευσης, 4 είχαν πολιτιστικό χαρακτήρα και 3 από αυτές έλαβαν χώρα στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο. Επίσης, ο όμιλος συμμετείχε, για ακόμη μια χρονιά, με πλήθος εργαζόμενων στον αγώνα «Greece Race For The Cure», λάνσαρε ενημερωτική καμπάνια σε συνεργασία με το Open TV, με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με την ασφαλή οδηγική συμπεριφορά, προσέφερε υποτροφίες σε φοιτητές και διοργάνωσε το 1ο workshop «Embrace Your Future», για τα παιδιά των εργαζομένων της.

Για άλλη μια χρονιά, τα παιδιά αποτέλεσαν τους πρωταγωνιστές των πρόσφατων εορταστικών εκδηλώσεων της Υδρογείου Ασφαλιστικής, με χριστουγεννιάτικη γιορτή για τα παιδιά των εργαζομένων της εταιρείας και φιλοξενία στα κεντρικά της γραφεία της «Ηλιαχτίδας» –Κέντρο Φιλοξενίας Άρρωστου Παιδιού και Οικογένειας- και του φιλανθρωπικού bazaar της.

Επίσης, μια νέα σύμπραξη, μέσα από την υλοποίηση του προγράμματος «Δεν Προσπερνάμε. Στηρίζουμε», με στόχο τη στήριξη ευάλωτων ανθρώπων σε συνθήκες έντονων καιρικών φαινομένων, εγκαινίασαν η Υδρόγειος Ασφαλιστική και η Emfasis Foundation. Αρωγός πρωτοβουλίας της Πανελλήνιας Εταιρείας Πρόληψης για τον Καρκίνο «Στόχος-Πρόληψη» στάθηκε για άλλη μια φορά η Εθνική Ασφαλιστική, η οποία αποτέλεσε τον Μεγάλο Χορηγό του περιπτέρου δωρεάν ψηλάφησης μαστού που διοργανώθηκε στο μετρό Συντάγματος τον Οκτώβριο.

Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ!
«Μέλλον έχουν οι εταιρείες, οι οποίες μπορούν άμεσα να αντιλαμβάνονται τις επερχόμενες αλλαγές και να προσαρμόζονται σε αυτές, διατηρώντας αναλλοίωτες τις αρχές τους και το όραμά τους. Σε αυτό το πλαίσιο, βασικά στοιχεία της ασφαλιστικής του μέλλοντος θα είναι η φερεγγυότητα και η αξιοπιστία, η πληρότητα παρεχομένων προϊόντων και υπηρεσιών, οι ξεκάθαροι και απλοί όροι, η λειτουργία 365/24/7, η ηλεκτρονική διαχείριση των συμβολαίων και τέλος, ίσως το σημαντικότερο, η συμβουλευτική που θα παρέχουν σε προσυμβατικό επίπεδο, αλλά και κατά τη διάρκεια της ασφάλισης, μέσα από επαγγελματίες Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές».
Γιώργος Γκοτζαγεώργης, Διευθυντής Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων, Ευρωπαϊκή Πίστη

Η ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Για να ξεχωρίσεις σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, η επένδυση στην επικοινωνία κρίνεται απαραίτητη. Στο πλαίσιο αυτό, οι ασφαλιστικές εταιρείες λανσάρουν διαφημιστικές καμπάνιες, θέτοντας στο επίκεντρο το συναίσθημα, την αξιοπιστία και την ασφάλεια.
Όπως επισημαίνει ο Γιώργος Γκοτζαγεώργης, για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, όπως και για όλους τους άλλους οργανισμούς, η πολυκαναλική προσέγγιση του καταναλωτή είναι μονόδρομος: «Ωστόσο, ειδικά στη δική μας βιομηχανία και λόγω της ιδιαιτερότητας του προϊόντος μας, φαίνεται ότι ο καταναλωτής υιοθετεί τη στρατηγική “search online and buy offline”. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να δίνουμε στον καταναλωτή τη δυνατότητα πληροφόρησης στην online αναζήτησή του, να τον συναντάμε όπου και όταν αυτός το επιθυμεί και να του παρέχουμε τη δυνατότητα να αγοράζει το ασφαλιστικό προϊόν, μέσα από τον επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή».

Eurolife ERB
Ο όμιλος Eurolife ERB λάνσαρε καμπάνια επικοινωνίας, με τίτλο «Τι έχει αξία για σένα;», έχοντας ως στόχο να υπενθυμίζει σε κάθε άνθρωπο όλες τις αξίες και τις επιδιώξεις που τον παρακινούν καθημερινά. Η καμπάνια εστιάζει στην αυθεντικότητα που βρίσκεται πίσω από ό,τι μας εμπνέει και στην αισιοδοξία για όλα αυτά που μπορούμε να καταφέρουμε. Αποτελούμενη από έξι ιστορίες, παρουσιάζει την ώρα που κάθε ένας από τους πρωταγωνιστές ανακαλύπτει αυτό που έχει σημασία και αξία για τη ζωή του. Την καμπάνια επιμελήθηκε η Tribe.

Anytime
H Anytime παρουσίασε καμπάνια με αφορμή το νέο της brand identity. Με μία αλληγορική ταινία βλέπουμε πώς μία στιγμή μας στο καινούργιο και εύχρηστο site της Αnytime, όπου κυριαρχεί το στοιχείο του διαλόγου, χωράει μέσα της όλες τις στιγμές μας, όλες τις διαδρομές, τα ταξίδια μας, όλον τον ενθουσιασμό και φυσικά όλη την ασφάλεια που θέλουμε να απολαμβάνουμε στη ζωή μας, με την αξιοπιστία της Interamerican. Την καμπάνια επιμελήθηκε η Ogilvy.

Ευρωπαϊκή Πίστη
Η Ευρωπαϊκή Πίστη στο πλαίσιο της διαφημιστικής της προβολής, «τρέχει» νέα διαφημιστική καμπάνια τόσο με τηλεοπτικά σποτ, όσο και με digital δημιουργικό. Η συγκεκριμένη καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Εμείς στην Ευρωπαϊκή Πίστη», μέσα από τα 4 τηλεοπτικά, παρουσίασε τη μοναδικότητα των προγραμμάτων που προσφέρει η Ευρωπαϊκή Πίστη.
Την καμπάνια επιμελήθηκε η McCann.

Groupama Ασφαλιστική
Για μία ακόμα χρονιά βρέθηκε στον τηλεοπτικό και διαδικτυακό «αέρα», η διαφημιστική εκστρατεία της Groupama Ασφαλιστικής με τίτλο «χωρίς “ίσως, μπορεί κι ama”», ενισχυμένη από τρία νέα σποτ. Οι νέες ταινίες προτρέπουν το κοινό να ανακαλύψει τις σύγχρονες και ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις της εταιρείας, για το αυτοκίνητο, την κατοικία και την υγεία.