Μετά από σύντομη υπενθύμιση των 3 αρχών που είχαν συζητηθεί στο 6ο Digital Session (ad fraud, viewability και third party verification & measurement), αναλύθηκαν οι αρχές του Global Media Charter που αφορούν σε brand safety, διαφάνεια σε όλο το εύρος της αλυσίδας της διαφήμισης, ζητήματα walled garden, data transparency και βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη.

Στο session παρουσιάστηκαν και τα αντίστοιχα εξειδικευμένα blueprints που σχεδιάστηκαν για να εξηγήσουν με απλά λόγια την κάθε αρχή του Global Media Charter. Όπως ανέφερε η Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, Νερίνα Κομιώτη, ο Παγκόσμιος Χάρτης για τα Διαφημιστικά Μέσα αποτελεί πρωτοβουλία-ορόσημο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων, καθώς εντοπίζει τα προβλήματα και προτείνει ενέργειες για τη βελτίωσή τους.