Ο Joint CEO της Spot JWT παρουσιάζει τη «θετική» πλευρά της κρίσης

Ο έλληνας Manager αξιοποιεί την ευκαιρία και παρουσιάζει την Ελλάδα της κρίσης που, ενώ έχει υποστεί τεράστιες απώλειες τα τελευταία χρόνια, παράλληλα προσαρμόζεται στην αλλαγή, αντέχει και επανεφευρίσκει τον εαυτό της. «Μετά από 5 χρόνια της χειρότερης κρίσης που έχει χτυπήσει την Ελλάδα από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, βλέπουμε τις πρώτες αχτίδες ενός λαμπρότερου μέλλοντος», λέει. Αναφερόμενος στην αγορά της επικοινωνίας, επισημαίνει ότι, οι εταιρείες που κατάφεραν να επιβιώσουν από την κρίση, βγαίνουν πιο δυνατές. Κάνει μια σύντομη και ενδιαφέρουσα αναφορά στις τάσεις που επικράτησαν στον τομέα της επικοινωνίας τα προηγούμενα χρόνια και σε αυτές που έρχονται, καθώς επίσης και στην ευθύνη του κλάδου για τη διαμόρφωση του μέλλοντος.

Το άρθρο μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link: http://www.campaignlive.co.uk/opinion/1284501/global-viewpoint-athens/